10 listopada 2013

Dzień Eko-mice


 Przepraszam raz jeszcze za to że mnie nie było :I Ale sorry mama... , ale myszki się chyba nie fochły że dnia nie było o 13.00 tylko od 18.30 o ok 22?
 O 18.30 przyszłam i ogłosiłam że o 18.35 zaczynamy. 10 minutowa zbiórka, omówienie zasad i ogarnianie myszek poszły z trudem. Następnie przeszłam do wyścigów.Trzeba było się rozprawić z myszkami lub myszką która / które resetowały mapki za pomocą lua lub np. Zamiast 30 mapek puściłam 25. Fiszka notowała kto ma st. 

Wygrał Adam z 5/25 zdobytych st na mapkach, 2 miejsce Victorynka z 3 st na 25 mapkach. Następnie oboje poszli, ale ich nie usunęłam z listy. Następnie zamiast quizu przeszłam do top eko.Kategorie były to
 - zielona mice
 - eko mice
 oraz ostania podchwytliwa kategoria - piękna myszka.

 Czemu podchwytliwa? Interesowało mnie która myszka skapnie się czemu napisałam ,, 3 KATEGORIA TO PIĘKNA MICE" ,, PRZYPOMINAM ŻE TO DZIEŃ EKO MICE "  .Myszki się nie skapły że chodziło o to by przyjść jak ,, noob" . Na kartce były w tej kategorii same 0.
 Więc wiecie. Następnie ogłosiłam wyniki :
 Saniiaa - 48 p.
 Jessiepl - 34p
 Ingusia- 40 p
 3 mice na podium. Napisałam że ,, Ogłoszenie KRÓLA i KRÓLOWEJ eko mice" więc Ingusia nie mogła byś królem? Mianowałam Adama bo no... wygrywał w facetach xd. Wygrali Saniiia i Adam.






Ogólnie dzień poszedł sprawnie. Zamiast quizu zrobiłam budowanie drzew, ale szybko z tego zrezygnowałam. Pod koniec wieczoru Eko mice myszki zaczęły pisać żeby zrobić imprezę za rok, ale pisałam że może zrobię w marcu, albo w styczniu ( ferie ... ).
 Byłam tym bardzo mile zaskoczona.

 Dzień się myszką podobał i mam nadzieję ze to nie ostatnia edycja.
 Aha zapomniałabym o najważniejszym !
 Dziękuję Ani, Liber i Fiszce że mi pomagały. To one były jurorami i głównie Ania i Liber musiały się mną załamywać... , ale pod koniec wszystkie myszki tańczyły.


 No to co?
 Powtarzamy w marcu lub styczniu?
 ~Su



10 komentarzy:

  1. Dzień był spoko, ale gdyby nie Liberrate to ten chaos by się chyba nie skończył z mapkami i zamieszaniem. -.-

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie podczas wyścigów, było brak zabawy. wiadomo, że Adamgalla by to wygrał więc po co te wyścigi w ogóle? no cóż :) jak dla mnie to było nudne ;P
    potem nie bylo mnie bo wywaliło z serwera i nie mogłam się połączyć z tfm, ale chyba nic nie stracone :P
    -Peweloq :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja skończyłam swą zabawę na Eko mysz! Ale fajnie było być w JURY :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Yay, jestem na ostatnim zdjęciu między Sukisorrą i Anius xD (przebrana na zielono .-. )
    -Elita

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzień wygląda na dobrze zrobiony.

    Przepraszam myszy, które zrobiły mapy ekologiczne, a nie zostały one pokazane.

    Co do wyścigów, do przewidzenia, że Adam wygra, ale gracze... nie musicie z tego powodu zaraz narzekać to tylko zabawa.

    OdpowiedzUsuń
  6. na pewno było fajnie, ale mnie nie chce wcale serwer wziąć do zabawy, wiec jak na razie to nici z gry ;-; Czekajcie na Saj, albowiem przez nieobecność jej królewskiej duszy, świat i przestrzeń eksploduje ;-;

    OdpowiedzUsuń
  7. Znajoma - ja o żadnych mapkach nic nie wiedziałam xd

    Pweloq - nawet było fajnie ;)


    A gdyby było więcej facetów to by Adasiek nie wygrał. Miał 5 punktów, a Sania miała 48 więc ... Różnica duża,.



    W styczniu dodam jeszcze pokazywanie mapek xd
    ~Su

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzień fajnie zorganizowany. Cieszę się, że w końcu wyszło. Dziękuję Sukissorze za zorganizowanie dnia i reszcie za pomoc w organizacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje i oklaski dla Su :D

    OdpowiedzUsuń