8 listopada 2013

Konkurs komiks nieaktualne

• [22:01] [Dawidmdxpl] pomysł na komkurs : komiks ^_^

No i tak, kolejny pomysł marzyciela, tym razem na komiks.

Wymagania:
-związane z tmf
-przynajmniej dwa obrazki
-Jakiś sens
-czytelne
-może być narysowane lub wklejone myszki

przykład: http://plemie-marzyciele.blogspot.com/2013/01/krolowa-sniegu.html

Oceniane będą:
-wygląd
-treść
-sens
- i inne

Ile pkt za to? Nie wiadomo, zależy jak zrobicie. Za same wzięcie udziału są 4 pkt :)

Pracę wysyłać na: marzenie@opoczta.pl

Czas do 23.11.13

19 komentarzy:

  1. Fajny 'komkurs' :D może spróbuje...

    OdpowiedzUsuń
  2. Już się zabieram do roboty, tylko nwm jaki tytuł wymyślić i na jaki temat. xD

    OdpowiedzUsuń
  3. zrobie to, zrobię ;u; ta motywacja po lesistych mapkach i punkty.. aww.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sorry to nie na temat!

    Znalazłam podrobke bloga Zerowej http://gramy-w-transformice.blogspot.com/2013/09/informacje.html

    Juz w screnie fajerwerek widac ze scren byl skopiowany z tego bloga! Pamietasz Znajoma? Co robilas taki duzy scren co bylysmy na gorze a te 3 myszki na dole probowaly dojsc .. Co za podrabiara.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to prukwa jedna .-.

      Usuń
    2. Tak, Zerowa to plagiator, dlatego ja i Adam nie chcieliśmy jej w plemieniu. I tak usunęła część informacji na żywca ściągnięte z tego bloga. To trochę wredne i smutne, że osoby przypisują twoje zdania jako swoje ;/

      Usuń
  5. Myszy. Od jakiegoś czasu zaczęłam bardziej wkręcać się w kody ccs, więc chętnie mogę pomóc w sezonowych projektach i szablonach bloga. c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W kodach css? One są nawet w porządku, sama trochę też próbowałam, więc zrobiłam tylko to, żeby te strony na górze były rozwijane, jeśli masz jakieś pomysły to z chęcią zobaczę lub poczytam :)

      Usuń
    2. hm, mogę ci podać np. na e-maila kody css typu: wyśrodkowanie tytułu posta, wyśrodkowanie daty posta, tło w tytule posta, i tak dalej, i tak dalej.

      Usuń
  6. Mam małe pytanie dotyczące konkursu.
    A mianowicie: czy jak chcemy użyć jakiejś innej myszy do akcji w konkursie, trzeba koniecznie pytać o zgodę? Bo pomysł mam, ale nie wiem czy muszę kogoś pytać o zgodę w udziale w komiksie xd

    -Elita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy kogo.
      Wiem, że na ogół inni szukają chętnych i szybko znajdują :)

      O zgodę o udział nie musisz się pytać, ale jeśli ktoś ma być dodany bez jego wiedzy to lepiej pytaj tej osoby :)

      Usuń
    2. Ahm, to najlepiej do "kadru" wezmę przyjaciół xD
      Dzięki za odpowiedź c:

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Komiks? Ja miałam ogłosić ten konkurs, ale stworzyłam plemie i jakoś przepadło :(

    OdpowiedzUsuń