16 listopada 2013

Myszki w glanach


Nie wybierałam zwycięzcy, każda praca jest piękna na swój sposób. Osobom, których prace spodobały mi się najbardziej otrzymają 6 pkt :). A reszta dostaje 5 pkt. (Jeśli ktoś nie należy już do plemienia to wiadomo, że punkty nie będą zapisane w tabeli)

Praca Natchnienie nie brała udziału w tym konkursie, jest ona z konkursu na przedstawienie swojej myszki. Tak się złożyło, że narysowała swoją myszkę w glanach :)

Coolwikunia(>) narysowała swoją myszkę ołówkiem. Wiem, że kiepsko widać, ale każdy z nas ma różne skanery i nie zawsze nam zeskanuje jak my chcemy. Myszka ciekawie wykonana :)

Kiniai przedstawiła myszkę podczas deszczu. Glany dość bardzo przypominają kalosze :D. Trochę wygląda jak człowiek, ale interpretacja jest super ;)

Dzanessa wykonała pracę w paincie. Praca jest niezła i widać, że chodzi o myszkę. Co prawda ogon trochę grubawy jak u kangura, ale jest ok ^ ^ Słoneczne glany :D

A teraz prace, które otrzymują 6 pkt (nie dotyczy osób spoza plemienia).
Proskas oczarował mnie swoją prostotą. Nie widać co prawda uszu, ale doszłam do wniosku, że się po prostu schowały. Niezłe wykonanie i ciekawy pomysł.


Zuziaxa weszła na wyższy poziom myszki w glanach, ponieważ dodała jeszcze mroku i widzę podobieństwo do metalowca XD. Spodobał mi się strój i ta fryzura :D


Wenusek rozbawiła mnie swoim pomysłem. Ten uśmiech myszki jest taki szeroki XD. Budową bardzo przypomina mi kucyka. Fajnie wykonanie myszki :)

Saniia (>)przedstawiła myszkę w bardzo dużych glanach. Wyraźnie widać nawet sznurówki. A z jednego buta coś wychodzi XD. Pomysł bardzo fajny :)

Meeteoryt wysłała pracę jako jedna z pierwszych. Jej prace na ogół mają w sobie to coś. Myszka jest fajnie wykonana, a ta gitara świetnie wykonana.

Dziękuję wszystkim za wzięcie udziału w konkursie :)

18 komentarzy:

  1. a ja mam pytanie, gdzie są informacje o konkursach? bo chciałbym wziąć udział ale nie mam pojęcia gdzie są zapowiadane konkursy! ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spójrz w "aktualne konkursy". Masz też po prawej: 'znajdź na blogu' możesz tam wpisać :)

      Usuń
  2. Z początku myślałam że myszka z gitarą jest w wykonaniu Sanii A myska Sanii Meteeoryt :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, moja wina, nie mogłam ustawić normalnie XD

      Usuń
  3. W ogóle nie wyglądają jak glany, już bardziej jak kalosze. Jedynie Sani są podobne do glanów. Innym brakuje drapieżności.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam wrażenie że w jednym z butów u Sanii wyłazi myszka podobna do Adama xD

    -Elita

    OdpowiedzUsuń
  5. Huehue widać moją łapkę ^-^

    OdpowiedzUsuń