20 listopada 2013

Przypomnienie z Halloween

Jak w tytule.
To są dawne zdjęcia wtedy, gdy rzeczy z Halloween były wszędzie. Ktoś prosił o taki niby pokaz mody, a że był klimat Halloween to się zgodziłam.
W komentarzach możecie oceniać xD
1. Przebranie za wampira
Wy też widzicie, że niektóre przebrania za wampiry mają nietoperze skrzydła.




 
2.Przebranie za rzeźnika
W stylu prawie każdy już dostał tasakiem w głowę, ale wciąż śmiało nazywa siebie rzeźnikiem.  Moje ofiary xD


4.Przebranie za posłańca z piekieł xD
3.Przebranie za dynie
Znajdź różnicę
5.Przebranie za ducha

6.Przebranie za cukierka


Już nawet nie pamiętam xD
To jedno akcji wstąpienia mojego do chatki plemiennej. Czasem robię różne zabawy, które nie są i raczej nie będą planowane. No to tyle. Trzymajcie się :)

9 komentarzy:

  1. haha Znajoma wygląda jak noob XDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ponieważ? Uzasadnij te wypowiedź

      Usuń
    2. Na którym obrazku?
      I tak mnie dziwi określenie. Każdy ubiera mysz jak chce i jak ma samego kwiatka na głowie nie znaczy, że ubiera się tak, bo ma mało serów ;)

      Usuń
    3. A ty masz 6000 serów w sklepie kup se fur ??? XDDDD

      Usuń
    4. Aż tak mi się nie podobają skórki, wolę brązowe futro ;)

      Usuń
  2. Musiała być fajna zabawa x)

    OdpowiedzUsuń
  3. W tamtej różnicy na 1 obrazku jestem bliźniakiem wszystkich. A na 2 jestem inny ;ddd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A już myślałam, że nikt tego nie napiszę w komentarzach lub już nie czytają tylko gapią się na obrazki.

      Usuń