26 listopada 2013

Rysunkowe czarownice

Dużo osób wzięło udział w tym konkursie i każdemu chce podziękować :). Cieszę się, że ten konkurs tak bardzo zainteresował.
I mam prośbę do osób, które wysyłają mi pracę: podpisujcie się. Będą tu dwa anonimy, ponieważ nie wiem kto jest autorem.
Ailimegirlxd wykonała swoją pracę kredkami. Trochę upodobniła postać do sylwetki człowieka. Włosy nawet nieźle komponują się z resztą.

Anonim(>). Praca z painta. Widać, że sporo pracy było włożone w te prace. Jest sporo kresek dzięki czemu czarownica wygląda wyjątkowo.

 Coolwikunia przedstawiła czarownicę w wersji ołówkowej. Nie zabrakło także miotły. Ta czarownica wyjątkowo nosi spodnie. :)

Dzanessa zrobiła sam kontur w którym pokazała chyba młodą czarownice. Przynajmniej tak wnioskuje po oczach. Słodko wygląda.

Elitarnymouse użyła rzeczy z transformice. Dodała trochę magii i już gotowa czarownica. Ten naszyjnik jest najbardziej tajemniczy.

Fotomodelka zrobiła straszną czarownice, która ma twarz jak te czarownice w horrorach. Kot przy myszy? A to ciekawe :D

Kiniai przysłała mi dwie prace, lecz pokażę jedną. Ta czarownica mówi sama za siebie :)

Martysiaaa przedstawiła nam przestraszoną czarownice (przynajmniej tak wygląda). Trzyma różdżkę gotową do użycia.

Proskas pokazał nam czarownice już w trakcie czarów. Chyba to zła czarownica. Patrzcie na jej strój.

Seerkowaa zrobiła czarownicę w stylu kucykowym (mlp). Widać wyczarowaną kulę. Świetnie przedstawione.

 Pesymista zrobił czarownicę typowo halloweenową. Na tle księżyca to częsty malunek :)

Uchata (>) zrobiła przerysowaną mysz. Tą myszkę zapewne znacie :)


Victorynka narysowała czarownicę w czasie używania magii. Widać skupienie. Dobrze namalowane :)

Zuziaxa (<) przedstawiła swoją czarownice na miotle. Leci ona wśród tajemniczych świateł. Magia :D

Saniiaa pokazała czarownica w trakcie robienia wywaru. Jest zadowolona. Pewnie pichci jakąś truciznę XD. Miotła się wala na podłodze.

Anonim drugi. Bardziej mi wygląda na wampira niż na czarownice. Albo jakiegoś czarownika. Nie wiem czemu, ale kojarzy mi się to z płcią przeciwną.



Czas na zwycięzców. Jest ich dwóch :)

Meeteoryt za wykonanie i pomysł. Wiem, że były podobne prace, ale ta nas zauroczyła już na samym początku. Widzicie jak jej źle z oczu patrzy?


Saimite wybrana głównie przeze mnie. Spodobał mi się sposób wykonania. Wydaje się jakby ta mysz była w innym świecie. Te rozmyte kolory itd. Magia :D

Jeszcze raz dziękuję wszystkim za wzięcie udziału. Śmiało piszcie w komentarzach o kim zapomniałam :)


5 komentarzy:

  1. Śliczne prace :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzenie ale ja wysylalam Ci prace :I Saniiaa

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobra robota, najbardziej podobają mi się prace robione w programach graficznych. :)

    ( a tak apropo - dopiero teraz się skapnełam że walnełam małego kota obok wielkiej myszy XD )

    OdpowiedzUsuń
  4. Wwwaaaaaaaa *u* Dziękuję ;u;

    OdpowiedzUsuń