18 listopada 2013

Podziękowania oraz odpowiedź na negatywny komentarz

Dziękuje wszystkim co są pozytywnie aktywni w plemieniu albo po prostu są w plemieniu i grają (ci pewnie nawet nie przeczytają informacji) i im też dziękuje.

Dziękuje wszystkim co się odzywają pozytywnie na czacie, pomagają innym oraz chcą dobrze dla plemienia.
Dziękuje wszystkim co wykonują swoje funkcje, tym co realizują zamówienia oraz cokolwiek robią dobrego dla plemienia.

To dla was, abyście nie czuli się pokrzywdzeni poniższą odpowiedzią.

Była wypowiedzi: te plemię się rozpada, schodzi coraz niżej oraz stałe: to plemię to syf, najgorsze itd.

Plemię przetrwało ponad rok,teraz jest w miarę dobrze zorganizowane. Od stycznia tego roku, wprowadziłam zmiany, które naprawiło trochę te plemię. Później szło się rozpędem. Jednak opinia z roku 2012 została. Trudno. Plemię się nie rozpadnie, co najwyżej będzie mniej aktywne. Schodzi coraz niżej, potem wchodzi coraz wyżej tak to już jest. Czasem gorzej czasem lepiej.

Dlatego dziękuje wszystkim szamanom za to, że nadal są w naszym plemieniu i wytrzymują niektóre podłe oskarżenia, że pomagają, chociaż czasem wydaję się, że nic z tego nie będzie. Dziękuje wodzowi, który się nie poddał i nadal jest z plemieniu.

Podziękowania są z stąd, że pomyślałam, że każdy chce być doceniony. Ja stałych bywalców lubię i tych co pomagają.

Niech żyją Marzyciele!


19 komentarzy:

  1. Nawzajem Znajomo. Jak wrócę z naprawionym komputerem to biorę się za robotę. Może wrócę na funkcje Trenera? Cóż wypadałoby bo ostatnio niezbyt pokazałam, że należy mi się ranga... Mam nadzieje że uda mi się odzyskać zaufanie etc.
    hmmm.. No i tyle.
    Dziękuję Marzycielom za przyjaźń i wspólna zabawę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post. :D
    Ale moze zmien kolor "Niech zyja Marzyciele!",troszke trudno sie go czyta. :)
    Pozdrawiam, Tjanaxd

    OdpowiedzUsuń
  3. Spotkałem kilka razy osoby, które mówiły, że Marzyciele jest dla noobów itp. Jeszcze mówili do mnie "Kailef odejdź z Marzycieli".
    PS: Super post ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Znajoma - za te ściany i podskoki. Skrętki wielkie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post.
    Powiem tylko, że jestem dozgonnie wdzięczna Marzycielom - od newbie, po szamanów plemiennych i oczywiście Marzenie.
    Szczerze mówiąc, to czuję się tutaj tak swobodnie... Nawet te moje Sajowe powitania, tępe teksty i nierozważne, gapowe zabawy w plemiennej chatce były nie tyle, że przyjmowane, to jeszcze z uśmiechem. Czuję, że mogę zrobić tutaj wiele różnych rzeczy, oraz wiele osiągnąć. Poznawane transformice staje się kilkakrotnie łatwiejsze. Na prawdę. Na prawdę cenię wasze poświęcone godziny na napisanie przejrzystego posta, waszą ciężką pracę, by plemię wciąż wzbijało się na szczyt. Jeśli nawet głową dosięgniemy dna - Co jest chyba niemożliwe - będziemy siebie wspierać. Znajdują się takie czarne owce, tulipan w morzu róż, którzy potrafią tylko krytykować. Zazwyczaj są tutaj tylko by sprawdzić opinie innych, często niezbyt przyjemne.
    Wiem jednak, a nawet JESTEM PEWNA, że nie jest ważna nasza liczebność, nie jest ważna potęga, tylko przyjemna gra w gronie miłych i przyjaznych... Em, myszek. Nie wiem, czy się zbytnio nie rozpisałam.
    Wspólna gra z wami to prawdziwa przyjemność i mam nadzieję, że te moje Sajowe wybuchy mocy (XD) są jak najbardziej nie krytykowane, ale przyjęte z takim chichotem :3 Jestem jaka jestem, mogę was drażnić, mogę być tą czarną owcą, ale wiem na pewno, że tutaj zawsze znajdę wsparcie.
    Zawsze.

    Dozgonnie wdzięcza, Sai. ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh god, za dużo tego XD No widzicie, ile ja w was widzę plusów, aż tyle napisałam XD Nie mogłam się powstrzymać. Tyle rzeczy jeszcze siedzi mi w głowie, a jednak nie mogę przelać ich na... Klawiaturę? Ekran? Mniejsza. Po prostu bardzo wam dziękuję za grę, wspólną, ciekawą i pełną zabaw.

      Usuń
    2. ahaa, zapewne nikt i tak tego nie przeczyta, ale tak czy tak czuję się spełniona XD ♥

      Usuń
    3. Ja przeczytałem :DDD ☺☻☺

      Usuń
    4. KONGRATULEWJSZYN, DOSTANIESZ JEDNOROŻCA FREDA Z KSZE WARZYF OD OETKERA ♥ ;_;

      Usuń
    5. Także przeczytała i aż mi się ciepło zrobiło. Chciałam takie plemie stworzyć i jak widzę mi się udało. Mamy złe chwile i wtedy mam chwile zwątpienia. Tutaj szczególnie chce podziękować Znajomej. Bez to plemie nie byłoby takie. Cieszę się z każdego aktywnego marzyciela i z tego, że tworzymy nawet nieźle zgraną drużynę :)

      Usuń
    6. Ojej, jak mi miło ;-; przynajmniej tutaj ktokolwiek docenia moje wypociny ♥ hah, Zgadzam się, Marzenie. nawet niezła z nas paczka, ale nie musisz wcale się martwić. Przeżyjemy wsszszystko, żeby tylko nasze plemie żyło i wciąż trwało. I tak będzie, obiecuję na moją Sajowość ♥

      Usuń
  6. Dziękuje za liczne pozytywne komentarze, dzięki takim osobom jak wy, plemię oraz czytanie komentarzy na blogu jest fajniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dzięki Saj, powiedz, że to dzieki Saj no powjecz XD

      Usuń
    2. Ja uwielbiam czytać i pisać komentarze ☺

      Usuń
  7. Marzyciele zawsze bedą moim drugim domem
    mam miłe wspomnienia z tego plemienia
    nowe przyjaźnie zabawy konkursy
    miła atmosfera
    nie należe aktualnie do tego plemienia ale hyba moge sie wypowiedzieć :P
    Myszki czesto pisza że Marzyciele to dno w takim razie niech znajda inne plemie
    które trwa juz ponad rok i ma tyle myszek co tutaj co ma regularne konkursy
    watpie ze takie sie znajdzie Marzyciele zawsze beda mi sie mile kojarzyć i z pewnościa ich nie porzucam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jesteś w Typ Trawiasty z tego co wiem, a oni są nam bliscy, to nasi przyjaciele.

      Usuń
    2. To, że ktoś jest z innego plemienia, nie znaczy, że nie może się wypowiadać na blogu ;)

      Usuń
  8. Tylko u mnie tfm nie działa?!

    OdpowiedzUsuń