6 listopada 2013

Lesiste mapki

Mapek nie przyszło dużo. Jeśli pominęłam kogoś mapkę proszę zgłosić w komentarzu. Niestety mam problemy z systemem i mogło mi się coś zapodziać.

Dzanessa postawiła bardziej na kasztana. W sumie nie o to chodziło w konkursie. Mapka nawet ma ciekawy pomysł, ale za mało elementów.

Egzysx poszła w zieleń. Widać jedno duże drzewo po którym można się wspinać i kilka małych. Do lasu daleko, ale pomysł jest ciekawy.

Skajka za to przedstawiła las jesienny. Dożo drzew. Niestety minusem jest to, że skaczemy po drzewach, a nie przebiegamy obok nich.

Zuziaxa zrobiła jakby polanę, gdzie na drzewach znajdują się różne budowle do zabawy. Można też się trochę popluskać.

Pierwsze miejsce zajmuje Saimite
To mapka podzielona na dwie. Gdzie chodzimy po małym lesie. Myszki są za drzewami i wychodzimy na ołtarz (dla mnie to ołtarz). Druga połowa może i nie jest rewelacyjna, ale pięknie wygląda

Dziękuję wszystkim za wzięcie udziału w konkursie :)

11 komentarzy:

  1. Ojeju *o* jakie ładne mapki :) gratuluję zwycięzcy

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne mapy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne mapy :D
    Gratuluje Sai ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapomniałem o konkursie x.x, zrobiłbym mapkę, ale zapomniałem xD
    PS: Gratuluje zwycięzcy

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też nie wysłałam i nie mam też kontaktu ze Znajomą i Marzenie, a musze sprostować sytuacje w której jestem.

    Gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  6. Leśne mapki, bo lesiste to się nie pisze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uważam, że kasztanowa mapka jest super. Reszta w sumie tez :3
    ~Mjed

    OdpowiedzUsuń
  8. Aww, dziękkuję YuY ! Cóż za zaszczyt c:

    OdpowiedzUsuń
  9. Próbowałaś wskoczyć na ptaka? XD odbijasz sie od ognia i na ptaszysko, a co ?XD

    OdpowiedzUsuń
  10. Hehh załapałam się :) Super mapki.
    Qiutika :)

    OdpowiedzUsuń
  11. też bym chciała być w tym plemieniu ;(

    OdpowiedzUsuń