13 listopada 2013

Trening i nabór do harcerzy

 Dawno dostałam zdjęcia, ale jakoś nie miałam okazji dać tutaj, więc teraz są trzy zdjęcia z treningu Sukisorry.
Widać, że Su prowadzi treningi z szamanowania i wybiera co-map.
Jeśli chcecie to wpadajcie i szamanujcie. W końcu można od innych też wiele się nauczyć
 No a teraz główne:
Jeśli chcesz być harcerzem to napisz na mail: sukisorra@interia.pl możesz dać też w komentarzach czy chcesz być. Drużynowym będzie Sukisorra, a drużyna ma nazwę Wiewiórzaki
Więc jeśli chcesz być aktywnym, być w harcerzach z marzycieli. To się zgłoś do Su.

:)

7 komentarzy:

  1. A leśni maniacy od Patji istnieją jeszcze? ;__;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego nie jestem pewna, ale Patjii ostatnio nie zagląda, może potem...

      Usuń
  2. Ja chciałam zapisać się do harcerzy
    ~Ajacie

    OdpowiedzUsuń
  3. ja chciałamby byc harcerzem jestem w marzycielach nazywam się
    Brygida

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mogę się zapisać do harcerstwa. ;x

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Boże ja myślałam że tego nie wysłałam :OOO
    2. Pisać mi na pocztę, szukam takich harcerzy co będą na zbiórki chodzić.
    Aha i możliwe że będzie tak że w soboty ( gdy robię treningi ) po treningu zrobię zbiórkę.
    ~Su

    OdpowiedzUsuń