21 listopada 2013

Wyniki: chatka na kurzej nóżcę

Nie wiedziałam jak oceniać mapy, a że jestem jedną z oceniających, mojej mapy nie brałam pod uwagę.
Kategoria trudna, ale to jeden z konkursów specjalnych, dlatego podjęły się osoby, które miały jakiś pomysł.  Daję 5pkt każdej osobie, która wzięła udział
 Autor: Dzanessa,
 no nie jestem pewna, gdzie ta kurza noga. Pewnie dużo niżej. Bez tła, bez powrotu. Jednak osoba, zaryzykowała i pokazała swój pomysł


Autor: Multivita,
 jest podpórka, jest domek. Mało mapy zapełnionej, no nie można wszędzie dojść.


Autor: Marciunia,
Jest kurza noga i domek. Także dekoracje, nie ma napchania

Autor: Lekkoduch
Jak eksportowana jako zwykła to ma jedną wadę, niewidoczny ser i nora.Pomysł dobrze wykonany. Jak na jedynie użycie prostokątów i kół, więc dowód na to, że można zrobić dobre mapy ze specjalnymi zamówieniami.
Autor: Znajoma
Moja mapa. Rysowana na specjalnej stronie, gdzie link już wcześniej podołam. Jak mogliście doczytać na blogu, można teraz robić wysokie mapy.

Efekt jest świetny, ale jak każda z map ma swoje wady ;)

8 komentarzy:

  1. Gratuluję swietnych map ! :3

    OdpowiedzUsuń
  2. A i lekki spam... AJM PJERWSZA, NUMBER LAN OF KORS C:

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczegoo nie ma mojej mapy ? Wysyłałam ją marzenie tak mi się wydaje !

    ~`Zuziaxa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, sprawdzałam tylko te gdzie dostałam kod od Marzenie.

      Może wyślij jeszcze raz te samą wiadomość tak aby pokazywało datę, kiedy wysłałaś (to chyba opcja przekaż dalej) to przynajmniej dostaniesz pkt.

      Usuń
  4. Wszystkie mapki pomyslowe
    Według mnie mapka Znajomej to rysunek w grze O_o
    Czarna magia! xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tej mapy może nawet pasować określenie czarna magia xD

      A rysunki można robić na mapę, nawet kilka razy na tym blogu podwałam jak ;)

      Usuń
  5. Znajoma :O Śliczne *-* Zakochałam się <3

    OdpowiedzUsuń