30 listopada 2013

Wyniki niczego i pewne informacje

Był konkurs na wróżbę, ale każdy mi przesyłał gotowce czyli wróżby do danego szamana lub osoby, a to nie o to chodziło. Mesmera wysłała mi kilka wróżb jako jedyna spełniła warunek. Dlatego też nie pokazałam żadnej informacji o wynikach.

Pamiętacie jeszcze, że były prowadzone zajęcia? Otóż ponownie je przywracam, ale będę odnawiać. Proszę o zgłoszenie się aktywnych nauczycieli. moje zajęcia będą w ten poniedziałek o 18:00 i prawdopodobnie ta godzina zostanie. Nie poruszę nowego tematu tylko powtórzę to co już było. A na następnych zrobię ten obiecany sprawdzian. Proszę o nie pisanie wiadomości w stylu: muszę do toalety. Lekcje trwają góra 30 min, więc nie widzę sensu w takim spamie.

Wiem, że dawno mnie nie było i trochę ucichło w plemieniu. Miałam poważny problem z komputerem. Nadal jeszcze wszystkiego nie naprawiłam. Postaram się wpadać częściej, ale nic nie obiecuję. Tfm nie działa tak jak powinno.
W ramach tego, że mnie tak długo nie było z chęcią zorganizuję wam imprezę. Prawdopodobnie w piątek.

2 komentarze: