4 listopada 2013

Zawody siatkarskie

  Witajcie!
W chatce Marzycieli odbyły się zawody siatkarskie.
 Udział wzięli:

Kailef
Macieka
Ewelasakura
Nikaczylnik
Uchata
Victorynka
Sukisorra
Patrunio
Coolwikunia
Seerkowaa
Ailimegirlxd
Dawidmdxpl
Lfrebox


Początki były takie sobie gdyż były problemy, ale potem przestały nam dokuczać
i spokojnie mogliśmy zaczynać turniej. Było dużo emocji, i aż 3 mecze. 
Po trzech meczach wszystko się roztrzygło. Chociaż walka była zacięta kilku osobą udało się zagrac na 100% swoich sił i zostać Mistrzem/Mistrzynią Marzycieli w siatkówce.

Zwycięzcy:
Kailef,
Victorynka,
Seerkowaa
Macieka
Ailimegirlxd
,Dawidmdxpl

Zdjęcie zwycięzców i uczestników :)

  Po siatkówce kilka myszek jeszcze odpoczywało w chatce, a kilka poszło 
  zbierać serki i firsty :).
 Myśle, że wszystkim się podobało :D
OD Coolwikunia
 Jeśli chcecie jakieś imprezy to do niej lub Aniuschan ;)
Tekst trochę zmieniony od oryginału. Pozdrawiam


14 komentarzy:

  1. Wow. Fajnie. Szkoda, że mnie nie było. Gratululuje dobrej gry wszystkim! :DD
    ~MJET

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajnie :D Następnym razem nie mogę czegoś takiego przegapić xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ją coolwikunia mam na tfm konto jessiepl i nie postaram się wroci d



    o marZycieli tym kontem już dziś

    OdpowiedzUsuń
  4. Pou postaram się wrócić głupi telefon

    OdpowiedzUsuń
  5. Super było! :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Prosze4 o usuniecie moich komentarzy z anonima.
    Chciałabym prosic o zmienienie na jessiepl gdyż tamto konto mi ukradziono

    OdpowiedzUsuń
  7. Eh, pamiętam ironie losu, ubrałem się na czerwono a grałem w niebieskiej drużynie. xD
    PS: Pierwszy zwycięzca :DD

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie cierpię siatkówki, ale zawsze można walnąć o kant kuli.

    OdpowiedzUsuń
  9. W rzeczywistości, nie lubię siatkówki, jednak na Transformice, gra się baaardzo fajnie. room lagball to mój ulubiony room :) Szkoda tylko, że nic nie wiedziałam o tych zawodach siatkarskich....

    OdpowiedzUsuń
  10. może zrobicie terminarz wydarzeń? uważam, że w takim terminarzu powinny być zapowiadane wydarzenia różne czy coś, no bo dużo myszek widzę, smuta, że tak powiem bo przegapili zawody ._.
    -Watchberry

    OdpowiedzUsuń
  11. To ja organizowałam, przepraszam, że niepowiadomiłam Was. Następnym razem zapowiem

    OdpowiedzUsuń
  12. ROSTRZYGNĘŁO NIE ROSTRZYGŁO...
    dobra koniec poprawek wybucha

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam pytanie , jak rysować w edytorze map ?;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczytaj tutaj: http://plemie-marzyciele.blogspot.com/2013/07/wiadmosci-i-cos-do-samouczka.html

      Usuń