4 grudnia 2012

Tytuły Świąteczne

Myszki często pytają za ile prezentów danych jest jakiś tytuł. Poszperałam w internecie, pamiętając za co ile miałam niektóre tytuły i znalazłam.



Tytuły świąteczne 2012

TytułOsiągnięcie
SnowballOddaj 20 prezentów       tłumaczenie z j. angielskiego: Śnieżka/ Śnieżna kula
I’m coldOddaj 40 prezentów       tłumaczenie z j angielskiego:  Jestem zimny/a
Grilled ChestnutOddaj 100 prezentów     tłumaczenie z j. angielskiego: Grillowany kasztan
ChaussetteOddaj 160 prezentów     tłumaczenie z j. francuskiego: Skarpetka
Souris SapinOddaj 240 prezentów     tłumaczenie z j. francuskiego: Mysz Jodła (dosłownie)
Cookies EaterOddaj 500 prezentów     tłumaczenie z j. angielskiego: Pożeracz ciastek

Tłumaczenie: Znajoma














Tytuły świąteczne 2011


TytułOsiągnięcie
Płatek ŚnieguByć pocałowanym pod jemiołą 1 razy
Duch ŚwiątByć pocałowanym pod jemiołą 5 razy
Mała WróżkaByć pocałowanym pod jemiołą 15 razy
Święty MikołajByć pocałowanym pod jemiołą 30 razy
CiasteczkaByć pocałowanym pod jemiołą 45 razy
Ciasto ŚwiąteczneByć pocałowanym pod jemiołą 60 razy
BiałobrodyByć pocałowanym pod jemiołą 85 razy
SzczodryByć pocałowanym pod jemiołą 100 razy
ŚnieżnyByć pocałowanym pod jemiołą 120 razy
Burza ŚnieżnaByć pocałowanym pod jemiołą 200 razy















Co do tytułów z 2011 roku nie jestem pewna, ale jak przesunięcie o jeden jako w dół tytuł, na ilość danych prezentów to będzie tak:


Płatek Śniegu              Oddaj 5 prezentów
Duch Świąt                 Oddaj 15 prezentów
Mała Wróżka             Oddaj 30 prezentów
Święty Mikołaj           Oddaj 45 prezentów
Ciasteczka                 Oddaj 60 prezentów
Ciasto Świąteczne      Oddaj 85 prezentów
Białobrody                 Oddaj 100 prezentów
Szczodry                    Oddaj 120 prezentów
Śnieżny                      Oddaj 200 prezentów
Burza Śnieżna           Oddaj 280 prezentów
































10 komentarzy:

  1. Dobrze wiedzieć :). Przynajmniej wiem na co zbieram :)

    OdpowiedzUsuń
  2. marzyciele to dno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czemu obrażasz marzycieli? Nie widzę ku temu powodów. Marzyciele nie są dnem :)

      Usuń
    2. Zobaczyłeś/aś tytuły? I tylko tyle masz do powiedzenia?
      Nie jestem pewna, ale uważam, że nie masz podstaw, aby tak pisać.
      Po za tym nasze plemie zostało stworzone dla wszystkich graczy, chodziło o to, żeby móc znaleźć kogoś z kim można pogadać, kogoś kto pomoże, a nie dla jakiś "statów".

      Usuń
    3. Ja je tworzyłam dla nowomyszek, żeby ich uczyć, żeby mogły się poczuć chciane :)

      Usuń
  3. Już mam wszystkie tytuły :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Burza śnieżna 280

    OdpowiedzUsuń