27 lutego 2013

/room defilante

Na wstępie pragnę powiadomić,że "Marzycielski Obieżyświat" - to seria moich poradników na różny temat, powstają one za zgodą Znajomej. Przejdźmy do rzeczy...


POKÓJ DEFILANTE


Pokój Defilante został stworzony z myślą o nas, myszkach. Wiele myszek miało bądź ma dalej problem z przejściem eventu. Ten pokój jest po to, by potrenować. Jak dobrze pamiętam, dawniej można było tam zbierać serki, przynajmniej mi doliczały.Teraz już nie można (w każdym razie mi nie dolicza D:). Oprócz "sfałszowanych"   mapek eventowych na defilante pojawiają się też prawdziwe (3). Na normalnych mapach zbieramy od 4 do 11 serduszek.Na tej mapie, zamiast serc zbieramy +1 punktów za każde zebranie "kółeczka" (patrz zdjęcia niżej)

                                                                     ZNAKI


- tragiczna śmierć w morzu czaszek '.'   

- Mała trampolina, odbijasz się od niej skacząc na nią.

- +serduszko  do "sklepu eventowego". 


- Przyśpieszenie Spaidermana. 


Takie różnego znaczenia kółeczka spotkacie na każdym evencie, oprócz na tych z defilante. 
Na defilante jest dodany jeden szczegół:

- +1 punkt. 




Firsty na nasze nieszczęście nie doliczają się, defilante to pokój treningowy, więc dzięki niemu, można jedynie mieć wiedzę. Osobiście, rzadko na niego wchodzę, aczkolwiek wiem co i jak. 
                                                                        SKRZYDŁA
Ostatnio na racing i na defilante została wprowadzona zmiana, że osoba która ma najwięcej puntów ma obok swojego nicku skrzydełka aniołka, pasuje do eventu prawda? 
Jest to zmiana eventowa. Jak same skrzydełka wskazują.

Dodatek:

(O)Dodatek jest dla osób, które lubią szczegóły o pokojach ;)
(O)To jest dodane jako nowa mini gra i możemy normalnie w menu szybko znaleźć ten pokój, raczej zostanie ten pokój na długo :)
(O)Mapy te może tworzyć każdy gracz w edytorze, zarówno krótką i długą. Na takich rodzaju map, możemy ustawić max zamiast 1600 (długość rozciąganej mapy) to całe 4800. Na razie nie będę dodawać samouczka do tego
(O)Pewnie większość osób to wie, ale wolę o tym napisać, "znaki" są otoczone pierścieniami pomysł jest z gry "Sonic". Ten kto grał na pewno kojarzy niebieską postać biegającą po całej mapie ;)
(O)Nawet quest (inaczej zwany souris) może mieć skrzydła koło nicku ja się pobawiłam takim questem, później zrobiłam mu zdjęcie i trochę przerobiłam ;)
(O)Skrzydła koło nicku nie zmieniają odległości od siebie, więc ci którzy mają krótsze nazwy myszy, mają większą przestrzeń do końca skrzydła i na odwrót.
(O)Niektórych zastanawia po co jest znak +1- nie wygrywa ten kto wskoczy pierwszy do nory, ale ten kto zbierze najwięcej znaczków i wskoczy do nory, wtedy ten gracz ma dużą szansę na skrzydeła :) 
(O)Jeszcze jedno, co się przyglądałam na szarym pasku, w pokoju defilante dodano napis: Round- jest to informacja ile rund zostało do wyczyszczenia punktacji. round 10/10 oznacza, że to ostatnia tura tej rundy. Round: 1/10 to początek nowej tury, gdzie wszyscy mają po zero punktów, jest to dobre, bo dużo osób lubi mieć skrzydła, a nie miała by szans z osobą, która ciągle siedzi w pokoju.
(O)Tutaj można gnać bez obaw do przodu, jeśli tak zrobisz. Możesz później się lekko zawracać, ale oczywiście z rozsądkiem :)
(O)Jak ktoś miał styczność, że pisało xxxx wins the game!- dostawały je osoby, które miały najmniej punktów, przynajmniej tak wskazywało po trzech turach obserwacji ;)
(O)Dodatek dodany przez Znajomą, więc pytania odnośnie mapy możecie kierować do niej.


                                                                         KOŃCÓWKA
   Mimo braku serków, czy serc wiele myszek postanawia okazać się najlepszym w evencie, może ty też?





13 komentarzy:

  1. Widzę że dużo się na męczyłaś przy tym poście. Ale troszkę późno to wstawiłaś bo jutro koniec eventu i już nie będzie można zbierać serc : ( Ale na szczęście mam wszystkie rzeczy z eventu ; ] Pozdro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znajoma się męczyła, ja niezbyt ^.^ Kocham pisać, to moja pasja, więc o męczeniu nie ma mowy!
      Dziękuje za komentarz.

      Usuń
    2. Jak pamiętam to ty wszystko kochasz ; ] A tak wg to ty się za mieniłaś w chłopaka bo na samym końcu na obrazku 1 pisze ! zdałeś ! Czy to jest błąd czy jesteś chłopakiem ?? Myślę że jest to błąd ;] Bo cie lubię bo jesteśmy razem w plemieniu i musimy się lubić :) Pozdrawiam cię aga :)

      Usuń
    3. Moim zdaniem też za późno dałaś ten post :/ Ale przynajmniej ktoś dał :D Słyszałam że jak się na defilante na jakieś mapie obojętnie jakiej jak się uzbiera wszystkie tam sery i się wejdzie z prawdziwym serem do norki to się zaliczają te sery ale nwm bo tak słyszałam i widziałam na pewnym blogu

      Usuń
  2. @Arkosxxx - jednym słowem wtf?
    Nie jestem chłopakiem O-o użyłam to do "was". Ja kocham tańczyć, szkicować,śpiewać, graficzyć, pisać i kocham koty i konie... Ja nie kocham wszystkiego O_O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poza tym co ty robisz w Marzycielach,wyzywaleś przecież Marzenie i całe plemie?

      Usuń
    2. A co cie to interesuje może się pogodziłem i przeprosiłem. Wg co to cie interesuje?? Koniec tematu.

      Usuń
    3. Prosze o zaprzestanie tej dyskusji na blogu.

      Usuń
  3. Zdobyć skrzydła to prościzna. Pierwsze miejsca faktycznie nie ma znaczenia kiedy gnasz jak popapraniec. Ja byłem na prawie wszystkich mapach ostatni i przez większość rund nosiłem te skrzydła. A co do ostatniego miejsca, mogło być też pierwsze, w końcu przechodziłem wszystkie mapy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. DODALI ROTACJĘ P18!!!!
    NOWĄ,ONE NIE SĄ SFAŁSZOWANE!!!
    BO TO NOWA ROTACJA!!!
    ~Wybuch

    OdpowiedzUsuń
  5. Bezsensowny room jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widze, że Znajoma odwaliła robote za ciebie Agatedoll

    OdpowiedzUsuń