11 kwietnia 2013

#deathmatch

Dobra i zła wiadomość dla Arysa (czyt. Arystokrata)

Sporo osób z naszego plemienia okupowało ten room, więc postanowiłam zerknąć. Zobaczyłam typowe baffbotffa. Tak na pierwszy rzut oka, ale są spore różnice, z czego kilka mi się nie podoba.
Nie ma bota. Odliczanie, powitanie, tłumaczenie pisane są automatycznie. Strzela się spacją. Latanie na tym roomie jest proste. Nie wszystkie canony w ciebie trafiają jak to bywało na zwykłym baffbotffa. Co mi się bardzo nie podoba. Wygrana na zwykłym baffie dawała satysfakcję. Gra na nowym roomie trochę mnie nudziła. Nie czułam tych samych emocji. Znikające canony z lekka drażniły. To już nie to samo. Co jest dobre to to, że można na spokojnie się schylać.
Jak wygrasz, portal otwiera się klawiszem E - konffeti i raczej to nie przypadkowe.

Oczywiście nie ma firstów, ani nic w tym rodzaju, ale można sobie poćwiczyć tego prostego baffa. Mapki są ze zwykłego baffa.

14 komentarzy:

  1. Niech oddadzą baffbotffa!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Arystokracie sie to nie spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak byłam na tym roomie nie mogłam zobaczyć różnicy :D
    Blondiandzi

    OdpowiedzUsuń
  4. To źle ;\
    Wolałam normalnego baffa :x

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ktoś nie chce, to niech tutaj nie gra - proste. Uważam, że to ciekawe urozmaicenie dla tych, którzy lubią baffbotffę, ale zwykła seria ich trochę znudziła. Osobiście wolę zwyczajny baff, ale pobawić się zawsze można. Tylko pobawić, wiadomo, bo nie ma żadnych dodatkowych punktów do statystyk...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, ze nie musi nikt na tym roomie grac, ale po to jest wlaczone komentowanie, zeby mozna bylo wyrazac swoje zdanie. :)

      Usuń
  6. Ohhh... czy to naprawdę możliwe? Tak robią przeróbki własnych pokoi itp. Pamiętam room podajże to był Mice cannons czy coś takiego to było dobre. Jeszcze w ogóle stronę http://transformicewiki.com chyba usunęli. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To straszne, jak oni mogli to usunąć :/

      Ten pokój widzę, że też treningowi :P

      Usuń
  7. Wow dużo tych nowych room'ów, O.o

    OdpowiedzUsuń
  8. Czyli mam szansę na wygraną XD

    OdpowiedzUsuń
  9. hmm... Moim zdaniem ten room jest fajny, ponieważ tak często nie ginę i bardzo łatwo można latać. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Arys:
    Lipa lipa i jeszcze raz lipa!!!

    OdpowiedzUsuń