6 kwietnia 2013

Imprezka i informacja

Ktoś narzekał, że nie ma imprez, kolejna osoba narzekała, że za dużo naraz puszczają piosenek. Doszłam do wniosku, że nie będę odbierać praw. Nie zgadzają się? Jest na to rada. Załadowałam w chatce plemiennej moją mapkę, na której nie ma ekranu. Więc puszczałam tylko ja, bo nikt nie umiał puszczać bez ekranu. Mnie nauczyła Marzenie i wykorzystuje to do woli. Choć nie raz na blogu było wspomniane z jakiego programu puszczamy. Impreza powstała spora. Doszło do 30 myszek, nie wiem po co ich tyle w chatce było. Moja mapka myszki odstraszyła, bo zrobiło się potem 17 myszek. Wielu osobom nie podobała się moja mapka, ale ja krytyki nie przyjmuję, szczególnie jak ktoś wyzywa w stylu: ta mapka jest głupia. Dla mnie to nie powód. Chyba uchwyciłam wszystkich, jak nie to trudno. Zrobiłam nietypową sklejkę, bo tak szczerze, nie chciałam zaśmiecać zdjęciami bloga. Jedna jak dla mnie jest wystarczające.

Informacja:
12.04.2013 jest dzień czekolady. Liberrate wymyśliła, że będziemy tego dnia urządzać czekoladowe imprezy. Każdy ubierze się na jakąś czekoladę np. milka fioletowo-biała itp. Będzie czekoladowo i będziemy szaleć na czekoladowo. Imprezy będą trwać przez cały dzień. Jak ktoś chce, może zrobić mapkę czekoladową, jedną już mamy. Proszę kod podać pod tym postem. To jak się pojawi jakiś szaman to zmieni mapkę. Ja pierwsza ustawię mapkę Liberrate. A potem zobaczymy jak to będzie. Najlepiej nie kłóćcie się puszczając muzykę i róbcie kolejki :)

To tyle.

13 komentarzy:

  1. Dzień czekolady xD Pierwsze słyszę ,ale fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. W kargowej jest moja babcia tam mieszka xDD

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie nie będzie raczej ;-;. Szkoda, dzień czekolady ominę :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chętnie będę na "Dniu Czekolady" i nawet mam pomysł przebrania się.Myślę,że można pod koniec zrobić coś w stylu wybrania króla i królowej Dnia Czekolady,czyli najorginalniejszy strój czekolady. Od której zaczną się imprezy ?
    Inspiracja

    OdpowiedzUsuń
  5. Inspiracja to bardzo dobry pomysł z królem i królową czekolady ja ubiorę czekoladę do pyszczka heee.
    Natchnieni mi się bardzo twoja mapka podoba bo jest jedna muzyka która leci do końca i nie jest zmieniana. Pamiętam na tej imprezie jak myszki się pytały gdzie się włącza muzykę czy coś w tym stylu.
    I proszę o to żeby robić takie mapki gdzie inne (w tym ja xD)myszki nie wiedziały gdzie się włącza muzykę .
    Pa Pa :-**

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, jestem na dwóch zdjęciach :3
    Dziękuję, że mój pomysł się przyjął. Uważam, że to dobry pomysł od Inspiracji, żeby zrobić Króla i Królową Dnia Czekolady :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Natchnienie widzę że kombinujesz ze stylem :D.
    Ciekawy pomysł z tym dniem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja będę czekoladą truskawkową! ^^ >Roundstreet

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzień czekolady to moje święto! W końcu jestem Czokozajączek (od prawie roku) :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno mi się spodoba tylko czy będę? Rodzice ostatnio ograniczyli trochę kompa :(((
    Omo

    OdpowiedzUsuń