17 kwietnia 2013

Urodziny Myszaon

Wczoraj popołudniu odbyły się urodziny Myszaon. Oto nasza solenizantka :



Na początku było bardzo dużo myszek, bo ponad 20, ale później niektórym się znudziło i ilość osób wahała się pomiędzy 15 - 18. Impreza była przednia. Muzykę puszczałam ja, na życzenie myszek :

Później pojawiły się problemy, techniczne. A mianowicie dużo osób nawet po restarcie nie słyszało muzyki i nie widziało ekranu, w tym nasza solenizantka. Było to z powodu lagów, jakie panowały w chatce. Zrobiła się z tego mała awantura, dlatego postanowiłam zmienić mapę. Całe szczęście to podziałało i wszyscy słyszeli muzykę. Parę minut po rozpoczęciu imprezy, wpadła do nas Natchnienie ;D. Zrobiłam sobie z nią "sweet focie " XDD :
Natchnienie powiedziała, że dziwnie się czuje stojąc obok mnie, bo wyglądamy podobnie "_" XD Jak na każdych urodzinach było dużo tańca ... :

... i kłótni o muzykę :

Zrobiłam zdjęcie akurat wtedy, kiedy większość wymieniała utwory, które chce aby puszczono lub wybrzydzała piosenki, które leciały (tutaj jak widać One Direction ;33 ^^ XD ). Impreza wypadła dobrze,  ale niestety nie potrwała zbyt długo, bo solenizantce się znudziło ^^. Przypominam, że zamówienia możecie zgłaszać mi na Transformice, bo na blogu rzadko patrzę ;P

JESZCZE RAZ WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO DLA SOLENIZANTKI I SPEŁNIENIA MARZEŃ !!!

Pozdrawiam


Minicoin




8 komentarzy:

  1. Najlepszego ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję że impreza była fantastyczna ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję...Poprostu mi się nie znudziło musiałam pojechać do taty do niemiec bo coś mu tam wypadło .. :D a to te konto google mojego kolegi Kacpra ;D hah.. i tata mój pracuje tylko w niemczech on tam nie mieszka : ) i się nie wyprowadzil od nas ;] i miło mi się zrobiło od 1oo lat itp :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę ci, żeby nikt się pod cb nie podszywał :)

    OdpowiedzUsuń