27 kwietnia 2013

Zdjęcie "Magiczny ogród"

Przyszło do mnie sporo zdjęć. Niektóre zaraz po ogłoszeniu konkursu :D. Zdjęcia mają swoją tajemniczość i świetne wykonanie :)
Krolbuli pokazał magię zieleni. Przedstawił nam ogród w którym dominuje zieleń. Nawet myszy ubrał na zielono. Istna wiosna. Zdjęcie to zostało mi wysłane nim jeszcze zieleń pojawiła się na łąkach, tak więc zieleń faktycznie wyszła tutaj magiczna :D
Mesmera przedstawiła nam ogród w którym są ukryci zieloni ludzie. Zaklęci w ziemi. Patrzą na nas swoimi martwymi oczami :). Sama także dopasowała strój do człowieka z ziemi. Nieźle jej to wyszło. Pokazała, że ogród jest wielkości człowieka, ona zaś małą myszką :).
Litkusia pokazała na magię ogrodu występującego w ogrodach botanicznych. Wędrując drużkami można zobaczyć ciekawe okazy, poczuć tą niesamowitą atmosferę. Patrząc na to zdjęcie przypomina mi się spacer po niezwykłym ogrodzie :D
Paulerina przedstawiła kwiaty nasycone magią. Promienieją pozytywną energią. Światło wydobywające się zza myszy to przejście do świata normalnego :)
Aniuschan przedstawiła niezwykły ogród z ciekawą dróżką między kwiatami. Kwiaty wabią swoją barwą umilając spacer. Wszędzie panuje spokój i słychać śpiew ptaków. Magia panuje w wietrze. Wyraźnie ją czuć :).
Kolejne dzieło Litkusi. Tutaj jest inna część ogrodu. Widać więcej kwiatów, które otoczone są przepięknymi latającymi stworzeniami. Na betonowej dróżce spaceruje wiele myszek. Wszystkie przepełnia szczęście i radość. Magia miejsca działa uspokajająco :)

Fiszka przedstawiła przejście z naszego zaniedbanego świata, pełnego śmieci, do świata pełnego zieleni, kolorów, magii. Gdzie niebo jest czyste, a powietrze pachnie świeżością. To bardzo ciekawa interpretacja :). Magicznym ogrodem jest sama natura, która przystraja nasz świat :3

Następnym dziełem Fiszki jest pokazanie tajemniczej furtki, która zaprasza do swojego świata. Miejsce otoczone jest tajemnicą. Gnieniegdzie można zobaczyć myszki ustawione w różnych częściach ogrodu. Wyraźnie odznacza się elf, który promienieje magią i rozsyła ją wokół siebie :)

Wikociak przysłała mi dwa zdjęcia, ale oba w tej samej scenerii, więc pokażę jedno. To sceneria z filmu Avatar. Krajobraz jest tam piękny, a to miejsce otoczone świecącymi drzewami? Magiczne. Każdy z liści niesie głosy istot tam mieszkających. :)


 Zwycięzcą jest Liberrate :D
 To zdjęcie oczarowało mnie na początku. Kojarzy mi się z pewnym opowiadaniem. W nocy, kiedy nikt nie patrzy, wróżki wychodzą na zewnątrz i opiekują się ogrodem. Przypomniała mi się ta krótka przypowieść, kiedy ujrzałam to zdjęcie. Myszki wyglądają jak małe wróżki, które dbają o piękno ogrodu. Zdjęcie jest świetnie wykonane. Po prostu brak mi słów ;)




Dziękuję wszystkim za udział w konkursie, gratuluje zwyciężczyni :D

10 komentarzy:

  1. Oooch, naprawdę?! Nie spodziewałam się, dziękuję bardzo, tym bardziej, że przyszło tyle wspaniałych zdjęć :)

    Mi się bardzo podobają prace Pauleriny i to drugie Fiszki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie zrobione zdjęcie Liberrete mnie również oczarowało i przypomniało mi dzieciństwo kiedy wychodziłam do ogrodu wierząc,że zobaczę te małą istotkę-wróżkę. Gratuluję.
    Inspiracja

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej a gdzie moje zdięcia !? Też się przecież zgłosiłam i ich nie ma ! -,- Nie fer , na 100 % doszło , bo mi odpisywałaś ! ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz je dodam. Jak mi blogger przestanie nawalać. Tego posta np. pisałam 2 godziny, bo miałam problem z dodaniem zdjęć.

      Usuń
  4. Piękne zdjęcie Liberrate :)
    Szkoda ,że nie wygrałam ,no cóż xdd Mówi się trudno i idzie się dalej! ^^
    ~Aniuschan

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie zdjęcia starannie zrobione, brawo dla wszystkich uczestników :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba mnie wszyscy prawie przebili XD

    OdpowiedzUsuń
  7. warto prubowac xDa nóż się uda

    OdpowiedzUsuń