12 kwietnia 2013

#football

Inaczej piłka nożna. Room, który najbardziej mi się podoba. Poznałam go dzięki Pani Wichirze :).
Wchodząc na room masz powitanie z wyjaśnieniem. Przydzielają cię od razu do drużyny. Ja wylądowałam w drużynie przeciwnej niż Wichira :/.
Piłką jest niewidzialny canon, jeśli ktoś ma piłkę, to na plecach pojawi się myszce serek.
Piłkę odbiera się spacją, spacją się chwyta lecącą piłkę i spacją się ją puszcza. Można tutaj nauczyć się ciekawych zagrywek (może nie tak genialnych), żeby zdobyć gola. Boisko jest proste, bramkami jest woda. Pojawiasz się na swojej połowie i piłkę strzelasz do przeciwnej bramki, czyli za tą chmurką.
Jak trafisz piłką do bramki przeciwnika liczy ci punkty, a także pisze kto strzelił gola. Najlepiej wbiec do bramki, wtedy masz pewność, że trafiłeś. Ale Wichira opracowała strzelanie z daleka i toczenie się piłki do bramki, tak strzelała większość goli. Żałuję, że byłyśmy w innej drużynie, bo byśmy wygrały :). Szybko da się załapać zasady. Czy bieganie od jednej bramki do drugiej jest nudne? Nie! Jest to emocjonujące. Próba złapania piłki, wymijanie przeciwników (skakanie nad nimi). Świetna rozrywka. Mam nadzieję, że zatwierdzą ten room, bo na pewno będę na niego wpadać. Z chęcią wprowadziłabym to do chatki plemiennej :)
Jak jakaś drużyna wygra, wyczarowują się balony.
Dryżuna wygrywa jak z przeciwnej drużyny odejdzie jakaś osoba. Nie wiem czy to na czas, aż tak długo nie pograłam :)
A więc zapraszam na piłkę nożną :)

10 komentarzy:

  1. Byłam na tym roomie, ale niezbyt mi się podoba. Początkowo nic z tego nie rozumiałam, ale nawet jak zrozumiałam to jakiś nieciekawy dla mnie on jest :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pierwszy rzut oka można w tej grze się zgubić. Nie wiesz gdzie jest piłka, trudno znaleźć osobę mającą tę piłkę itp.
    Jeszcze ostatnia informacja: Czy można prosić, aby nie używać słów typu "(objaśnienie dla debili)"? Użytkownicy czytający ten post mogą się urazić i czuć niechęć do autora piszącego ten fragment. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Są też takie nowe roomy


    #infected
    #keyhunt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wiem, opisuję po jednym roomie, tak samo Znajoma. Jak byś nie zauważył Anonimie

      Usuń
  4. Ja tam nie przepadam za piłką nożną.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja grałam z Wichirą, dwoma rycerzami na tej mapie. Zabawa była świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. na jakim to roomie bo wchodziłem na room football i nie było żadnego footballu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. /room #football ale to też zależy od tego czy ktoś gra :D

      Usuń