7 kwietnia 2013

Top myszy!

Odbył się kolejny top myszy. Tym razem na innej mapce :). Wykonała ją Znajoma. Sędziowie: Marzenie i Znajoma.



Uczestnicy (pozmieniałam numery):
1. Blondiandzi
2. Patjii
3. Inspiracja
4. Kedmartynka
5. Aleksisweet
6. Liberrate
7. Pauluss
8. Sweetiebels
9. Lekkoduch
10. Gabuschabu
11. Mesmera
12. Sabukalolz
13. Julkowika
14. Quitika
15. Kanciara
16. Sweetelita
17. Wybuchacz

Zwycięzcą jest:
Mesmera






    Drugie miejsce zajęła: Julkowika






Trzecie miejsce zajęła: Liberrate




Gratuluje zwycięzcom :). Dziękuję za udział pozostałym uczestnikom :). Do kolejnego Top Mysz! :D


A tutaj jest większość osobników, która brała udział :)

41 komentarzy:

  1. Jestem taka podekscytowana :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje Masmera ! :D
    Inspiracja

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda że mnie nie było, gratulacje Mesmera!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje pierwszej trójce ;)
    blondiandzi

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuuje mesmera sory za bledy pisze z tableta a przyokazji myszkiimy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zwyciężczyni i drugiemu miejscu także :) Cieszę sie, że mogłam z Wami "stanąć na podium" :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Też się cieszę, że stanęłyśmy razem na podium :3. I jeszcze z moją Julcią ^^

      Usuń
  7. Bierzesz udział w tych dyrdymałach? Nie spodziewałem się tego po tobie zielona panno ;>. Jednak gratuluje.

    Witaj Wyznawczyni, postanowiłem za sprawą zdrajcy Krolbuli, zostawiać ślad na tym blogu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Binor, będę cię odwiedzał na roomach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Po tym, gdy dowiedziałem się, że Krulbuli nas zdradził to: jak nieszczęsny ogon dowiaduje się, gdzie Zmrok postawił swoje oczy i tam się wypowiadam.

    Ta ja się dziwie, że Wyznawczyni i Cierpliwa Panna to organizują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One mają dobre serca. Ja bym się tak nie poświęcał dla tych darmozjadów. Brawa dla Wyznawczyni i Cierpliwej Panny!

      Usuń
    2. Jeszcze raz szczere GJ dla Wyznawczyni i Cierpliwej Panny!

      Usuń
    3. Możecie mi wytłumaczyć o co chodzi ,bo nie ogarniam tej cierpliwej panny i wyznawczyni xD

      Usuń
    4. Jak sie wczytasz w ich wypowiedzi, to oni wskazuja o kogo chodzi :)

      Usuń
    5. Cierpliwa panna ma rację, czytaj uważniej Blondi ;>

      Usuń
    6. No to Krolbuli nawarzył sobie bigosu. Kiepsko. Zapomnieć o takich zabawnych myszach :D

      Usuń
    7. Zmrok, Blaskmyszy? Co wy tutaj robicie?!

      Usuń
  10. Dziekuje chłopcy, ale co wy w ogóle tutaj robicie? Myślałam, że nie lubicie blogów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odwiedzamy cię Cierpliwa panno i będziemy cię wspierać. Twoje słowo jest rozkazem.

      Usuń
    2. Cierpliwa panno, będziemy cię wspierać, w końcu jesteś razem z wyznawczynią w plemieniu.
      Niech się dopełni wola Boga Daleja.

      Usuń
    3. Niech się dopełni wola Boga Daleja.

      Usuń
    4. A mogę dołączyć się do bractwa? Też chce oddawać cześć Pani i chronić Wyznawczynię i Cierpliwą pannę :).

      Usuń
  11. boze zmrom i blask pomylilo mi sie wejdzcie znowu na muj blog i nie mkusicie mnie obrazac nawet na obcych blogacz przez jakas pomylke nie zoriblwem tego specjalnie!!!!!!!!!!;(

    ps mesmera gratulacje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem bogiem, ani Blask nim nie jest. Bogiem jest Dalej, Wyznawczyni powie ci to samo.

      Nie obrażamy cię, stwierdzamy fakty. Zapomnienie było pomyłką? Nie ma to jak ściema.

      Usuń
    2. Ty zapomnienie określiłeś "pomylilo"? To już przesada.

      Usuń
    3. To gorzej niż przesada, to śmieszny, gorzki żart.

      Usuń
    4. Rycerze! Przesadziliście. Proszę zaprzestać takich dyskusji na tym blogu. Odpuście sobie.
      Czokozajączek rozkazuje.
      A tak na poważnie, przestańcie trollować :)

      Usuń
    5. Wcale nie przesadzili, pfff, świetna rozmowa pod postem. :)

      Usuń
  12. Gratuluję mesmera ;))) żałuję że mnie nie było Omoroz

    OdpowiedzUsuń
  13. A myślałam, że czas kiedy bractwo zacznie komentować nienastanie. Rycerze, jak widzę, czujecie się mocno pokrzywdzeni i nie dziwie się, ale takie komentarze nie dużo zdziałają. Może znajdźcie jakiś kompromis. To tyczy się też ciebie Krolubuli, ty razem z nimi znajdź taki kompromis, bo będziesz czuł się źle.


    Co do Top Mysz, gratuluje wszystkim uczestnikom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znasz zmroka i blaska, oni łatwo nie odpuszczaja. Eh. Ale moze na nasza prosbe sie uspokoja. :)

      Usuń
  14. Jeej , mój ulubiony konkurs w tibe i jedyny w którym zajełam 2 miejsce ehh,
    stare czasy - było to 6 miesięcy temu ! :)

    Szkoda że na tym mnie nie było.
    I przepraszam Marzenie że odeszłam z plemienia - bardzo mi was brak , ale założyłam swoje plemię , tęsknie c:

    ~Victorynka pozdrawia ! :)

    OdpowiedzUsuń