18 kwietnia 2013

Mapka bajkowy ogród

Mapek przyszło mi niewiele. Dziękuję osobom, które wzięły udział. :D

Litkusia. Ciekawa interpretacja bajkowego ogrodu. Widzą tu świetną zabawę i plac zabaw :D



Liberrate. Podobał mi się tutaj szczególnie mostek. Byłam nim zachwycona, kiedy poznawałam tajemnice tej mapy :D.



Jamyszka. To chyba ogród od strony norki. Czyli jak to widzi myszka. Słońce oświetla zamglone krzaczki rosnące na norce :D




Aniuschan. Ogród ze stołem, krzesłami ogrodowymi, oraz małym stawem i wysepką na środku. Ciekawie urządzone. :D



Zwycięzcą jest Fiszka. Zrobiła ona dwie mapy i obie wygrywają :D

Ogrody zaprojektowane przez Fiszkę mają swój czar i urok. Można się poczuć jak w bajce :D. Świetnie wykonane.

Jeszcze raz dziękuję za wzięcie udziału i gratuluje zwycięzcy :D

16 komentarzy:

  1. Gratuluje Fiszce *,*
    Jutro zabiore sie za ten drugi konkurs xd Moze wygram? *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta mapa z fontanną najbardziej mi się podoba :D. Gratuluje ci Fiszka kreatywności :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O, ale niespodzianka (znowu..) Jednak mapki są moją mocną stroną :)
    Cieszę się ogromnie i dziękuje za pochwały osobom wyżej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ładne budujesz mapki :)

      Usuń
    2. Nie ma sprawy ,Fiszka ,przeciez to zaszczyt miec takiego tworce w plemieniu *,*

      ~Aniuschan

      Usuń
    3. Twórce? No coś ty :D Jestem zwykłą myszką, która buduje mapki i przeczytaj wypowiedź dolną :]

      Usuń
  4. Gratulacje.
    Marzenia się zpełniają... jednakowoż.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fiszka lubi robić mapki na których jest myszka ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, od małego kochałam rysować. Szczerze powiedziawszy to najpierw sb rysuje mapkę na kartce, a potem przeobrażam ją w edytorze. Tak powstaje moja mapka - spróbuj. W konkursie była mowa o mapce artystycznej, czyli nie takiej zwykłej, tylko takiej, na której coś jest ''namalowane''. A ja zwykle ''rysuje'' myszkę na kartce, bo ta gra jest poświęcona myszkom, dlatego robię ''myszkowate'' mapki :D

      Usuń
  6. Fiszka na szamana!

    OdpowiedzUsuń
  7. nom fiszka robi suuuuuuuuuuuuuuuuperrrrrrrrrrrr mapki :)
    Brunatka

    OdpowiedzUsuń