2 kwietnia 2013

Nowość w tfm

Zrobili restart i oto co się pojawiło:
Obok animacji doszły nowe rzeczy. Jak je klikniesz to jedynie je wyłączysz.



Macie objaśnienie co do czego służy. Jak wchodzicie na tfm te same znaczki można zobaczyć na obrazku startowym. Wita nas muzyczka. Mnie powitała muzyczka z eventu karnawałowego. Inne są w podobnym stylu. Dźwięki określające poszczególną czynność są specyficzne. Jest to bardzo przydatne, jeśli masz lagi. Dźwięk szybciej reaguje niż obraz.
Za największą zaletę uważam dzwonek, który informuje nas, że rozpoczęła się mapa :D. Jak dla mnie przydatne rzeczy oprócz muzyczki w tle, ona drażni.


19 komentarzy:

  1. Beznadziejna jest ta nowość, będzie potem coraz gorzej :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczysz że kiedys ci się to przyda.

      Usuń
    2. Wręcz przeciwnie. Dla mnie bardzo przydatna ;)

      Usuń
  2. Denerwująca trochę ta muzyka, ale co za problem wyłączyć dźwięk? ;d Osobiście mam włączony tylko dzwonek, żeby wiedzieć, kiedy wczytuje sie nowa mapka, jeśli robię coś poza tfm.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie nie bulwersuje ta muzyczka. :P Prędzej dźwięki. Jak myszy giną to ciągle słyszę jakieś "pru pru pru" ;___;.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pru pru to kupa wpadająca do kibla ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. A w temacie nowości, może dodacie muzyczkę i chat. By można było popisać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj nie jest potrzebny czat, a muzyczka tylko pamięć zabiera i net ścina :)

      Usuń
    2. Zgodzę się z Mesmerą. Na tym blogu nie będzie czatu :) ani muzyki.

      Usuń
  6. ehh.... nie będzie mnie na top mysz i wgl na tfm :c

    OdpowiedzUsuń
  7. ja uzywam tlyko zwoneczka gy czytam blogi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepiej wszystkie wyłączyć :)

    OdpowiedzUsuń