13 kwietnia 2013

Dzień czekolady

12.04.2013 odbył się dzień czekolady. Liberrate specjalnie na tę okazję zbudowała mapę i ta mapa była przez cały czas. Urządziłam dwie imprezy, jedną rano, drugą popołudniu.
Rano było niewiele osób, bo wiadomo większość w szkole. Ta liczba nie przeszkadzała w dobrej zabawie. Szczególnie zaprzyjaźniłam się z Videomyszką, która miała najwięcej pozytywnej energii. Szalała do końca, aż zostałam sama z nią.

Po południu było znacznie więcej osób. Wpadłam ok 17:00 i wyszłam ok 20:00. Ilość myszek wahała się między 25-30. Tańczyliśmy, niektórzy nawet próbowali różnych stylów tańca. Była chwila mody na torbę na głowę. Chyba z 4 osoby ją nosiły w pewnym momencie. Modę zapoczątkowała Aniuschan. Po południu była także pomysłodawczyni pomysłu dnia czekolady czyli Liberrate. Ubrana na Milkę. Potem co chwila się przebierała :)
 Dawidmplp (pomyliłam końcówkę, tego jestem pewna) stwierdził, że należy dodać trochę rozrywki do naszej imprezy. Włączył śnieg i wszyscy zaczęli się okładać.... kurczakami. W tle widać fruwające kurczaki. Obrzucaliśmy się nimi równo.

Zabawa była przednia. Myszki się bawiły jak nigdy. Było sporo atrakcji. Warto przychodzić na takie imprezy, bo sporo się dzieje :)

Król i Królowa Dnia Czekolady!


Dawiddmdpl - przebrany za białą czekoladę




Liberrate - przebrana za Milkę

7 komentarzy:

  1. Huehuehehuhe :3
    Torba lubi torby *,*
    ~Aniuschan

    OdpowiedzUsuń
  2. No i wiedziałam, że przegapię ;-;

    OdpowiedzUsuń
  3. Zabawa była wspaniała :)
    Och, zostałam Królową Czekolady! Jak miło ^^
    Więcej takich imprez (:

    OdpowiedzUsuń
  4. Natchnienie, cieszę się, że znowu się angażujesz :). Ten dzień to fajny pomysł. Gratuluje ci Liberrate :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki i dziękuję Liberrate. Świetną mapę zbudowała :D

      Usuń
  5. Pomysł jest świetny, nie byłam na imprezie, bo to w końcu dzień czekolady, gdzie rozdawali w wybranych miejscach czekoladę :)

    OdpowiedzUsuń