15 kwietnia 2013

Strój do tytułu

 Wyniki.....

Zacznę od osób, które nie biorą udziału :)

Wichira- strój mówi sam za siebie. Czapka kota- to moja tajemnica, dlaczego opisuje burze. Serca pokazują, że jestem nieprzewidywalna, ale jednocześnie łagodna, przecież mogło być siać większe spustoszenie.  Róża to akurat taki fajny dodatek, aby podkreślić, że.... nie obawiajcie się burz, one nie są groźne >:)


Sijaka - Strój idealnie ubrany do tytułu. Uszy królika pokazują, że jestem królikiem, do tego są świetnie dobrane włosy. Parasolka chroni przed słońcem, żeby mi się czekolada w pyszczku nie stopiła. Diament na ogonie oznacza wartość czekolady. Nie mam w całości koloru czekoladowego, bo nie o to chodzi w tytule czokozajączek. W tym tytule chodzi o uwielbienie do czekolady :).




____________________________________________________________________
Opis mój zdjęć:
-Mój strój nie jest konkretnie dobrany do tego tytuły, ale mi pasuje łączyć strój i tytuł oraz nick jako pasujące do siebie. Czemu mam ten tytuł, bo jest najlepszy. Mała myszka może wyglądać różnie, ale zachowując pewne granicę. Więc tak: włosy ma każdy mysz, nawet mała myszka (nie wierzysz spójrz na questa, ma na głowie kilka włosów ;), kolor brązowy pokazuje, że nie farbuje ich ciągle :P Serduszko jest dla ozdoby, małe myszki lubią ozdoby :) Pędzelek-a jaka mała mysz nie lubi się czymś bawić?

Jak widać zrobiłam zdjęcia z paroma osobami, myszy uwielbiają zwiedzać i odwiedzać świat. Pokusiłam się o opis ich:
Arystokrata- czyż on nie jest śliczny? jego strój wręcz to pokazuje
Dalej-okulary dzięki czemu może obserwować wszystkie myszy, strój do trudnych terenów pomagania oraz kurczaczki, które stale chroni. Taki strój pokazuje, że to solidna osoba, która dba o innych wręcz wszystko mówi: Święty Szaman
Natchnienie-szczotka na głowie, która zbiera dobrą wenę z nieba jak antena. Fajka, aby się zrelaksować i zacząć myśleć oraz bandanka (czy jak się ta chusta nazywa) do ochrony przed wściekłym tłumem, jak Natchnienie, nie skończy do końca swojego pomysłu. Gwiazda i kwiatek jest jako pomoc w łapaniu Natchnienia, ale także jako odwrócenia uwagi wściekłego tłumu, jak będzie wiać przed nimi ;P

A TERAZ UCZESTNICY:

Tytuł Private. Oznacza kogoś indywidualnego, "prywatnego", kto jest sam ze sobą, zamknięty w swoim świecie.

Tutaj widać, że ta myszka jest zamknięta w sobie. Zasłania oczy i pyszczek - nie chce być rozpoznawana, woli mieć "prywatny" wygląd. Zasłania uszy słuchawkami, zamyka się w swoim świecie muzyki - nikt nie wie jakiej słucha. Elegancki krawat ładnie się komponuje z białymi włosami. Serce na ogonie jest w mocnym kolorze, prawdopodobnie dla utraconej miłości... Ale kto to był? tego nie wie nikt. Futerko też jest bardzo indywidualne, niewiele osób na TFM go używa, posiada ona kilka kolorów i wzorków, które nadają całemu strojowi oryginalności, ale jednocześnie się z nim nie gryzą.



Nie posiadam hełmu rycerza, więc w tym stroju wykorzystałam hełm Wikinga. Wiking też walczy, też jest waleczny i musi żyć w trudnych warunkach, dlatego uznałam, że będzie pasowało. Hełm ma złamany jeden róg, może podczas walki z jakąś bestią? W głowie też tkwi strzała, pamiątka po jakimś pojedynku. Jak to Rycerz, musi mieć swoją księżniczkę, dlatego ubrał ładny krawacik w mocnych kolorach. Dodałam też wąsy i wybrałam to futerko - bo najbardziej mi się kojarzą z płcią męską. Myszka wysyła serduszko do swojej księżniczki :)


Zwycięzca:
Frywolna po mojemu. Frywolna oznacza osobę z poczucie humoru, niezależną i ble ble. Definicje można znaleźć w internecie. Dla mnie frywolna myszka to myszka wyjątkowa, z ogromnym poczuciem humoru, entuzjastycznym podejściem do życia. Istota znająca się na żartach, rozśmieszająca ludzi. Ma swój własny styl i określone poglądy, jednak nigdy nie wiadomo, czego się po niej spodziewać. Kokarda na głowie pokazuje, że lubię się wyróżniać i pokazuje swój kolor. Jajko na ogonie to znak moich żartów. Zaś gwiazdki na uszach oznaczają moje samouwielbienie. Bo ja uważam się za gwiazdę ^^. 

21 komentarzy:

  1. Wow widzę, że jednak miałam dobry pomysł z tym konkursem, bardzo ciekawe stroje, gratuluję zwyciężczyni !

    OdpowiedzUsuń
  2. Mesmera ostatnio dużo razy wygrywa xD Gj Mesmera
    Blondiandzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SZkoda że nie w konkursach na range. :P

      Usuń
    2. Jak zwykle, tylko rangi w głowie... Liczy się zabawa.

      Usuń
    3. ... Chyba mnie nie zrozumiałas ... Mesmera ma talent. I za własnie ten talent mogła by miec range. Ale niestety te konkursy na nią nie są. Poza tym chyba dobrze, byłoby jakby Mesmera zdobyła wyższą rangę. Przecież wiadomo, że liczy się zabawa...

      Usuń
    4. DZięki za gratulacje.
      Co do rangi.... mhmmm. Mi się nie spieszy, żeby zdobyć rangę. Mam rangę do puszczania muzyki i chwilowego zmieniania mapek. Czego chcieć więcej? :). Ja biorę udział w konkursach, bo to dobra zabawa :D.

      Usuń
    5. Nie wątpię, że Mesmera ma talent i na pewno jej się należy. A ranga? Do czego? Niektórym służy tylko do szpanu "zobaczcie, mam lepszą rangę, jestem ważny w tym plemieniu!". Dla niej to niepotrzebne, jak sama powiedziała.
      Co daje ranga? Każdy ma możliwość puszczania muzyki i zapraszania członków. A żeby zmieniać chatkę i puszczać mapy, to aż takie wielkie wyróżnienie?

      Usuń
  3. Trochę mało osób się zgłosiło, na 2 tys myszek w plemieniu... Ale cóż.
    Gratulacje, Mesmera, jesteś bardzo kreatywna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :).
      To nie był konkurs na rangę, więc im się nie opylało :D

      Usuń
    2. Wiadomo... tylko wyścig o rangę :( Jakie to smutne.
      Ale przynajmniej my staramy się dobrze bawić w konkursach.

      Usuń
    3. O tam, ja się takimi nie przejmuje, chcą rangę? Niech idą do plemienia, które daje rangę na starcie. Ale tam mają tylko rangę, bo konkursy kończą się po miesiącu i plemie jest zaniedbane. Mimo upływu miesięcy, plemie Marzyciele nadal jest żywe :D

      Usuń
  4. Nie myślałam, że wygram.
    Tłumaczenie stroju Natchnienie rewelacyjne XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dawno mnie nie było na tfm, moje staty spadają...

    Gratuluje Mesmero

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ty tak to liczysz, to moje staty w ogóle spadają prze lagi ;)

      Adam będą wakacje to się zdążysz nagrać :)

      Usuń
    2. Też ostatnio nie grywam :(

      Dziękuję Adam :D

      Usuń
  6. Brawo dla wszystkich uczestników wzięcie udziału w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Także gratuluje wszystkim którzy brali udział :)

    OdpowiedzUsuń