11 listopada 2015

Dzień Niepodległości

Był konkurs by myszki dodały coś związanego z patriotyzmem :) Jest sporo włożonej pracy w ten konkurs. Zwycięzca zostanie ogłoszony dziś późnym wieczorem. Możecie wypowiedzieć się na temat prac :)

Chaikall
Wojnalik

Dupoloty

Klipus

Majcioch

Mrkapii

Netwka
Tytuł: Niepodległy dzień
Jaki dzisiaj piękny dzień! 11 Listopada jest!
przeżywamy trzy rozbiory Polski,
ale historia mówi, że mamy wolność!
wach żołnierze ukochani jakże wam dziękuję za tą krew
w polu walki,rozśpiewamy dla was dzień tymi wspomnieniami,
ależ jest historia wielka waszego cierpienia,ile
gorzkich łez się rozlało niewiast za swymi ukochanym,
Polsko litościwa jak cała more krwi! jakże Cie
uwielbiam za twą wieczną walkę o wolność twego ludu,
mimo klęsk! mimo krwi na ziemi ty dalej o dobro walczyłaś,
 my dzieci Polski zawsze cię obronimy.
Weroniczkab

Zwycięża: Netwka
Drugie miejsce zajmuje Majcioch 
A wyróżnienie otrzymuje Wojnalik :) 

Dodatkowo jak rano wpadłam do gry to spędziłam czas z Marzycielami. Posłuchaliśmy krótko patriotycznych pieśni. A na samym początku omawiałam chatkę :). Skorzystaliśmy z okazji i zrobiliśmy kilka sesji, mieliśmy z tego niezłą zabawę.



39 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się wszystkie prace, jednak najbardziej praca Majcioch. :)
    Nie wiem, czy praca Weroniczkab była robiona na szybko lub coś innego. W tym tekście widać dużo błędów (szczególnie ortograficznych, a także niektórych historycznych) np. nie wydaje mi się, że były 4 rozbiory Polski, znam tylko 3 (1772, 1793, 1795). Wiem, niektórzy mogą tego nie wiedzieć, jednak jeśli ma się wątpliwości można sprawdzić. Tak samo z błędami ortograficznymi, m.in."jagże".
    Wierszyk ogólnie śliczny, jednak wykonany niestarannie, początki zdań z małych liter, "spacja" przed znakami interpunkcyjnymi, już pomijam dwa znaki interpunkcyjne pod rząd "!,". To tylko moje zdanie. Kailef~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie poprawiałam błędów, potem poprawię ;)

      Usuń
    2. Starałam się też pisać poprawnie i po staropolsku ,dawnym językiem.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyślij mi teraz na pocztę, poczekam 10 minut i wstawię- o ile jeszcze siedzisz xD

      Usuń
  3. Przepraszam Weronczkab- starałam się aż tak nie naruszać wiersza, ale poprawiłam informacje o zaborach, bo myślę, że to nie był umyślne wstawiony błąd- skoro tyczy się 11 listopada, ale mogę się mylić- w razie co mi wytłumacz, to przywrócę dawną formę.

    Nie wiem także czy te formy, które poprawiłam były umyślnie, czy przypadkowo, w razie co wytłumacz, czemu, a przywrócę pierwotną formę.

    Hmm... poprawiłam też znaki interpunkcyjne.

    Wiem, że ingerencja w wiersz to coś okropnego (i autor powinien zmienić), ale niczego oprócz wyżej wymienionych rzeczy nie zmieniałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj sorki.Przez przypadek zamiast 3 ,napisałam 4 :/,co do błędów to poprawcie jak możecie ,błędy są bo jestem dyzortogrsfem....,a zresztą jestem tylko człowiekiem i zawsze zdarza się popełnić błąd.Wieczór pisałam wiersz gdzieś ok. 19 nie patrzałam wtedy na błędy jak pisałam bo byłam zmęczona po ciężkim dniu.Jesczcze raz przepraszam za błędy.

      Usuń
    2. A i jescze zależało mi na konkursie bo akurat miałam natchnienie.I pisałam wiersz na internecie w telewizji ,gdzie jest funkcja smart.

      Usuń
    3. Po starpolssku pisałam i starałam się poprawnie pisać.

      Usuń
    4. Super, ale co nas to obchodzi?

      Usuń
    5. Tłumaczę dlczego są błędy.

      Usuń
    6. Myślę, że policzę te cztery komentarze Weroniczkib jako jeden, bo wszystkie były na ten sam temat i mogłyby być napisane w jednym. No chyba, że Znajoma każe mi policzyć wszystkie. xd

      Usuń
    7. XD raczej jako jeden bo to jeden i ten sam temat ;)

      Usuń
    8. Licz jako jeden ;)

      Weroniczkab, dobrze, że się starałaś. Ja po prostu nie lubię ingerować w wiersze innych, stąd moja wypowiedź.

      Niektórzy autorzy- umyślnie wprowadzają błąd, ale to się bardzo rzadko zdarza i dla mnie to kiepsko wygląda... jednak to ich pomysł.

      Usuń
    9. Heh aż 35 komentarzy jest XDD

      Usuń
    10. Jak ludzie się zaangażowali i zaglądają :))

      Usuń
  4. Wszystkie prace są bardzo fajne, jednak najbardziej podoba mi się praca Netwka. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Majtek oryginalnie, plasteliną ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie racja, ale co innego kredkami, a co innego na kompie w programie. Póki co w programie jeszcze mi nie idzie dobrze :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Netwka,
    *dopomóż Bóg
    a po za tym fajna praca

    OdpowiedzUsuń
  8. Praca Netwka jest bardzo fajna, ale Majcioch te coś powinna wygrać za starania :-P
    Mrkapii czy ta praca nie była jako przykład w Mysiej Norce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, bo nie miałem nigdy takiego konkursu. Miałem podobna pracę, gdzie mysz była na tle Flagi Polskiej i był "Święto Flagi Polskiej" z tego co pamiętam. Prace robiłem tydzień temu, a użyłem do niej starego stroju mojej myszki, bo pasował kolorystycznie. :)

      Usuń
    2. A gdybym użył starej pracy, to byłoby to złe i niezgodne z regulaminem konkursów?

      Usuń
    3. Nie musisz się tak denerwowac, bo to było tylko pytanie ;-)

      Usuń
    4. Spoko, nie denerwuję się. xD

      Usuń
    5. Racja, to by było niezgodne z regulaminem.

      Dobrze, że ludzie w konkursach u nas są tak uczciwi ^^

      Usuń
  9. Ale teraz przynajmniej wiem na co zwrocic uwage jak bede cos robil nastepnym razem

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny był wczorajszy poranek. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No Majtek najlepiej

    Chaikall :)

    OdpowiedzUsuń
  13. We wszystkie prace zostało coś włożone od autora. Widać, że każdy się postarał ^^

    Brawo dla wszystkich :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluuje :3
    Pozdro
    OfficjaleCocojumbe

    OdpowiedzUsuń
  15. Netwka podbiła moje serce tymi słowami w pracy :)

    OdpowiedzUsuń