12 listopada 2015

1000 POSTÓW NA BLOGU!

 Zastanawialiście się kiedyś ile czasu zajmuje napisanie 10, 100, 1000 postów? Pewnie nie, bo jeśli wpadnie się w ten tryb to niezależnie od niczego i tak piszemy, piszemy i piszemy...

Tak właśnie dotarliśmy do okrągłej, znaczącej liczby, którą jest 1000!
Na początku chcemy wam bardzo podziękować, bo gdyby nie wy to nie wiadomo czy blog by istniał. W końcu czym on jest bez czytelników? Wasza aktywność bardzo motywuje i zachęca do dalszego tworzenia :)

Pamiętacie kiedy został napisany pierwszy post? Przeglądanie starych wiadomości można porównać do cofnięcia się w czasie - tak jest i w tym wypadku.

2 WRZEŚNIA 2012 - więcej niż trzy lata temu! Prawdopodobnie bardzo mała garstka osób pamięta te czasy, bo plemię dopiero zaczęło się rozwijać. Niektóre myszki nawet nie istniały. Pierwszy post został napisany przez Marzenie, a po tych trzech latach nadal ją tu widzimy :] Niezwykłe, prawda? PIERWSZY POST

Ale przecież nie tylko Marzenie tu jest. Znajoma - serce całego bloga! To właśnie ją powinniśmy dziś wywyższać. Dzięki niej to wszystko powstało, cała inicjacja, która nieprzerwanie trwa po dzień dzisiejszy. To ona włożyła w ten blog najwięcej serca, czasu i cierpliwości. Co byśmy zrobili bez Znajomej? Najbardziej się w to zaangażowała i dzięki niej jest jak jest. Dziękujmy za to, bo gdyby nie ona - nas również by tutaj nie było :)

Posty nie są jedynym sukcesem. Małymi kroczkami, bez pośpiechu, zbliżamy się do 400 000 wyświetleń! Wspaniała nagroda dla wytrwałych bloggerów ^^

Autorzy bloga byli różni. Do dziś możemy podziwiać posty osób, których już tu z nami nie ma albo przestali pisać. W sumie:
  • W 2012 roku zostało napisanych 51 postów.
  • W 2013 roku zostało napisanych 346 postów.
  • W 2014 roku zostało napisanych 326 postów.
  • W 2015 roku <na dzień pisania posta> 276 postów
Z blogiem bywało różnie. Staramy się dodawać nie więcej niż post na dzień, ale nie zawsze jest o czym pisać, a czasem nie ma kto. Pamiętajcie, że nie tylko autorzy bloga mogą pisać posty. Wystarczy wysłać jakiś fajny artykuł, najlepiej do Znajomej :)

Kończąc już to małe podsumowanie przytoczę pewien cytat:
"Wytrwałością osiągniesz powodzenie, nawet gdybyś miał długo czekać."
DZIĘKUJEMY! :)
Post został przełożony na dzisiaj.

28 komentarzy:

  1. Wooow, tak szybko?
    Brawo dla Marzycieli! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Opublikowałam w czwartek, bo jednak to okrągłe 1000 postów ^^"

    W sumie się powolutku zbierało na 1000 ^^"

    Jakie miłe wyróżnienie, dziękuję! ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdyby nie tych dwoje osób i my czytelnicy niczego by nie było.Gratulacje za wytrwałośc oraz wkład swoją pracę.

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie szkoda ,że nie ma mnie na art booku ,zapomniałam napisać zgłoszenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie było zgłoszeń, Wojnalik rysowała tych, których chciała.

      Usuń
    2. Jak Wojnalik zaczynała rysować to chyba Ciebie jeszcze nie było :-P

      Usuń
    3. Weroniczkab w plemieniu jest od dawna, po prostu tak jak napisałem, Wojnalik rysowała tylko tych, których chciała.

      Usuń
    4. Weroniczkab w plemieniu jest od dawna, po prostu tak jak napisałem, Wojnalik rysowała tylko tych, których chciała.

      Usuń
    5. Aha xd ,a to Natchnienie robiła big arta raczej na zamówienia (mi się pomyliło) ,ale i tak szkoda ,że mnie Wojna nie narysowała :c
      Weroniczkab

      Usuń
    6. Wero, jak Wojna to rysowała, to kazała mi wybrać którą myszką chcę być, ja wybrałem, a narysowała mnie jako zupełnie inną, lajf is brutal xd No ale cóż, może taki zamysł artysty, ja i tak się cieszę, że w ogóle jestem na rysunku.

      Usuń
    7. Napisalam chyba, bo nie orientuje się w tym :-)
      BA i tak cudowny!

      Usuń
    8. Miałam tam dużo osób do wciśnięcie :/ mam jeszcze coś w zamiarach ale to już na kartce jak tylko bedzie gotowy kiedys zarys poprosze cie wtedy o scr c:

      Pance, daleś mi 2 scr, a ja wybrałam wygodniejszy do narysowania nah c:<

      Dzieki egz c:

      Usuń
    9. Wciśnięcie tyle myszy to jest trudne.
      Może się załapiesz na inne big art :)

      Usuń
    10. Ale ten tłok to i tak wygląda słodkoooo *-*

      Usuń
    11. Wojna, wiem, ale chodzi mi o to, że wybrałem inny numer myszki :/

      Usuń
    12. Najwidoczniej nie pasowałeś Wojnalik i Cię dała byle gdzie, żeby jak najmniej rysować Twojej myszy. xD

      Usuń
    13. Mini kropla przy uchu coś zdradza xD

      Usuń
  5. Gratuluje serdecznie, bo ten blog jest częścią historii mojego konta ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku, niesamowite o: wyróżnienie dla Znajomej w pełni sie należało :3
    I oby tak dalej! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. 1000 postow - dobra robota! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nmzc, jestem dopiero od 2 tyg XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Hah, nawet nie myślałam, że kiedyś będziemy mieli takiego bloga. Nie marzyłam o takim sukcesie :)
    No i fakt, Znajomej należą się największe gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Królowa Zieleni gratuluje wytrwałości. Obyście trwali jak najdłużej :)

    OdpowiedzUsuń