23 listopada 2015

Wyniki ankiety i projekt chatki

Wyniki ankiety wisiały od kilku dni. Przepraszam za takie spóźnione oznajmienie kto wygrał :)
Zwycięzcą jest: Wojnalik











Projekt chatki:
Doszły do mnie cztery prace. Projekt do wykonania nie był taki prosty, ponieważ trzeba wziąć wiele elementów pod uwagę. Nie jestem jakaś rewelacyjna w budowaniu chatki, ale opiszę każdy projekt.
(<)Alyss123. Zdjęcie na bloggerze nie chciało pokazać się poziomo, więc musicie okręcić głowę. Projekt jest prosty, nawet ciekawie zorganizowany. Wiadomo jest co i gdzie ma być. Głównie widać pomieszczenia. Choć z tą karuzelą byłby problem i te pokoje jakieś niskie, ale wszystko da się w miarę ogarnąć. Mapa nie wygląda na zapchaną. Do końca nie wiem gdzie są ściany nośne, bo na rysunku nie jest zaznaczone. Brakuje mi miejsca na kuchnię czy łazienkę, bo w projekcie są uwzględnione tylko pokoje. Można w pokojach to porozmieszczać, ale nie wszystko się zmieści. Jak dla mnie ten projekt jest trochę niepełny. Może nie do końca na chatkę, ale jako ogólna mapka jest niezłe :)

Chaikall (>). Ładne kolorowe. Gdyby wszyscy robili takie projekty to było by wesoło. Widać źle rozstawione grunty i takie wrażenie zapchania. Kuchnia jest w przelocie, ale to nawet fajnie wygląda. Nie wiem czy to w rogu to szafa czy lodówka. Sypialnia z fotelami naprzeciwko wyglądają dziwnie. Miejsca między tym nimi jest niewiele. Miejsce na oglądanie filmu jest ciasne i jakieś takie mi znane. Ogólnie wolę unikać fruwających foteli, bo to dziwnie wygląda. Jedynie co w tej mapce mi się podoba to ta przelotna kuchnia, reszta mnie odstraszyła.

Klipus. Ciekawie rozłożone pomieszczenia. Łazienka wdaje się jakaś pusta, dodałabym coś do niej. Miejsce na oglądanie telewizji jest przelotne, ale wygląda w porządku. Pokoi nie ma dużo, jest ich nawet za mało jak na nasze plemie, ale ogólnie jako chatka plemienna to wystarczająca ilość. Pokoje mają swoją prywatną przestrzeń co jest rzadkie w chatkach. Kuchnia jest mała i konkretna. Jeszcze by się przydało gdzieś jakiś stół umieścić :)

Wojnalik. Nad tym projektem długo się zastanawiałam. Przede wszystkim jest mało czytelny. Nie mogłam się zorientować jak ustawić grunty, co i gdzie dodać. Nie wiem czy Wojnalik chciała wykorzystać program viprin, wydaje mi się, że tak. Ten pomysł z drzewem na dworze jest fajny. Spodobał mi się, jednak chatka ma wiele do życzenia. Nie potrafiłam wyobrazić sobie jak można ją zbudować. Jako rysunek i pomysł fajnie się przedstawia, jako projekt jest mało czytelne :)

Na zwycięzce wybieram: Klipusa.
Jak dla mnie najlepszy projekt. Jasny, czytelny i wszystko nieźle rozplanowane.

11 komentarzy:

  1. Wszystkie prace śliczne ale moje szercze należy do Alys :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu praca Chaikalla tutaj jest jak nie macie sojuszu z jego plemieniem?
    Praca Wojnalik fajna i Klipusa także ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre pytanie Egzysx. Zostawiłam jego prace z przyzwyczajenia. Skoro już wysłał jako Marzyciel. Co dalej z tym zrobię to nie wiem.

      Usuń
    2. Liczę, że postąpisz w tej sprawie rozsądnie *to nie obraza, bo brzmi to jakbyś nigdy tak nie postępowała...*

      Usuń
    3. Od Znajomej: Nie ma zakazu by brały udział w konkursach osoby z poza plemienia, wystarczy napisać z jakiego są plemienia. W regulaminie konkursów nie jest napisane, że tylko sojusznicy mogą brać udział.

      Ode mnie. Tak kojarzę, że planowałyśmy nawet robić nagrody dla osób spoza naszego plemienia. Ale na tym stanęło.

      Usuń
  3. Przypominam, że zwyciężenie w ankiecie nie ma dodatkowych punktów.

    Niezłe projekty ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulację dla zwycięzców. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje Wojnalik, twoje bombki uwiodły głosujących! ^-^

    OdpowiedzUsuń