5 listopada 2015

[KONKURS] Kretywna budowla szamana!


Razem z Wojnalik i Klipus'em postanowiliśmy zorganizować konkurs na kreatywną budowlę szamana w chatce plemiennej.

O co chodzi?
W ciągu pięciu minut musisz zbudować w wyznaczonym miejscu jakąś budowlę, która zachwyci nie tylko nas, ale i inne myszki. Proste? Przyjdź i sam się przekonaj czy podołasz ^^

Konkurs rozpocznie się w sobotę 7.11.2015 r. o godzinie 17:00, w chatce plemiennej Marzycieli.

Zapraszam do zapoznania się z regulaminem, bo możecie się dowiedzieć więcej przydatnych informacji. Jeśli ktoś nie przeczyta regulaminu, to jego strata.
REGULAMIN!

Nagrodami są rzeczy z ekwipunku + punkty. Więcej w regulaminie.

Zapraszamy również sojuszników! Jeśli ktoś z byłych Marzycieli chce wpaść to będzie mile widziany :)

11 komentarzy:

  1. Ciekawy pomysł.
    Może uda mi się przyjść. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że w sobotę. Nie będzie mnie. - Misiamela

    OdpowiedzUsuń
  3. Kogo moge poprosić o dołaczenie do tego plemka :( ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz poprosić kogoś z szamanów online lub na przykład mnie :)

      Usuń
    2. Pisz do mnie, jestem dostępny przez długi czas, więc łatwo mnie znaleźć. :)

      Usuń
  4. Szkoda, że Odkrywcy dostali osobne zaproszenie w wątku, a ja żeby się o tym dowiedzieć muszę odwiedzać bloga :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak odwiedzasz często naszego bloga :D
      Wysyłałam sojusznikom, a my chyba nie jesteśmy...? Albo o czymś nie wiem, to przepraszam :)

      Usuń
    2. Mają z nami sojusz od niedawna. :v

      Usuń
    3. Hmh... czyli jestem niedoinformowana. W takim razie przepraszam i zapraszam całą Cis0wiankę :)

      Usuń
  5. W domu będę dopiero ok. 22:00. Coś mi się zdaje, że nie zdążę XD

    OdpowiedzUsuń