30 listopada 2015

Wieczorny Circuit

Weszłam w środę do chatki. Myszek było nawet sporo (tak 6 mysz to bardzo duża liczba xd) więc postanowiłam coś zorganizować żeby rozbudzić atmosferę. Jedynym pomysłem jaki wpadł mi pierwszy do głowy był Circuit z nagrodami. Punktacja nie była trudna:
W rundzie
1st - 3 pkt
2nd - 2 pkt
3rd - 1 pkt
Myszek potem jeszcze przybyło, ogółem zabawa im się spodobała. Czas trwania tej mini imprezki to jakieś 45 minut, w tym 30 minut przeznaczone na circuit. Po rozgrywce zostały podliczone punkty, oraz rozdane małe upominki do ekwipunku c: Zaraz potem puszczaliśmy jakieś zabawne filmiki, ciekawostki itp., a reszta myszek się rozeszła.
Ogólnie postaram się zrobić mniejsze lub większe eventy plemienne, aby umilić wam pobyt w chatce :)
Dziękuję za uczestnictwo!



8 komentarzy:

  1. Było całkiem fajnie :) Organizuj takie zabawy częściej ~Majcioch

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje Klipus, ostatnio jesteś bardziej aktywny ^-^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co prawda w tym roku egzaminy, ale jak mam czas to wchodze (+ koniec praktyki, ale cii xd)
      ~Klipus

      Usuń
  3. Uwielbiam #circuit, szkoda, że mnie nie było. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że coś organizujesz :) Brawo za organizacje :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W grudniu postaram się coś więcej organizować. Mam wenę i jakoś uwielbiam tę porę roku oraz miesiąc więc na pewno mi coś wpadnie do głowy :D dzięki ^^

      Usuń