17 listopada 2015

Tower IV & V


Zaległy IV tower odbył się 30.10. Jedyne co pamiętam to to, że było wtedy mało myszek, jednak to one właśnie zdobywały punkty. Jak kogoś nie ma to tylko traci. Punkty otrzymały Majcioch i Dremsiara, przy czym dla Majcioch także plemienny. Szczegóły odn. punktów w rankingu.
W kolejnym tygodniu coś mi wypadło i nie mogłem przyjść na czas, więc piąty tower odbył się tydzień poźniej, w piątek trzynastego. I nie sądze by był pechowy. Znowu nie było kilku myszek, ale w ten sposób udało się Majciochowi uzyskać pozycję lidera w tabeli. Ciekawe czy uda sie ją nadgonić. Wierzę w was! :)
Punkty zdobyły Hyrygana i Majcioch, oba plemienne. Szczegóły odn. punktów zdobytych do tabeli, notabene, w tabeli.
nie wiem jak się używa zwrotu notabene

6 komentarzy:

  1. Gratulacje.
    Szkoda, że żadnych zdjęć nie robisz i nie dodajesz ich tutaj. Wtedy łatwiej byłoby Ci stwierdzić nawet kto był, a kogo nie było, bo byś widział czyje nicki są na zdjęciach.
    Mam nadzieję, że jak będzie kolejny ''sezon'' to wybierzesz inny dzień.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że nadal ktoś wpada na spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że tak mało myszek przychodzi :/ Chociaż to plus dla mnie bo nabijam sobie punkty XD ~Majcioch

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chyba ani razu nie byłam. Jakoś się nie złożyło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejny raz zapomniałam o spotkaniu, aghr..

    OdpowiedzUsuń