9 listopada 2015

Ranking Październik 2015

Z punktacji :)
I miejsce Mrkapii z 35 pkt w październiku
II miejsce Weroniczkab z 30pkt w październiku
III miejsce Dupoloty z 20pkt w październiku

Mrkapii dostaje 11pkt z podium, Weronczkab i Dupoloy po 5pkt

Nową rangę otrzymuje:
link
Majcioch Obrońca marzycieli
Mrkapii Bujający w obłokach

Aktywny komentator
I Egzysx- rysunek (jak ktoś wreszcie zrobi z nadwornych)
II Znajoma (podium:D)
III Mrkapii 5pkt (ponad 30 komentarzy)
IV Pancerniki 4pkt
V Weroniczkab i Omoroz 3pkt
VI Wojnalik 2pkt
Kliknij aby powiększyć
Za liczenie komentarzy punkty dostają: Mrkapii 6pkt oraz Chaikall 9 (dodatek za wykres)
Wykres wykonał: Chaikall


Uwaga każdy powyżej 10 komentarzy na pewno dostanie jeden punkt lub więcej- stąd tyle miejsc i takie punkty. Punktacje podwyższyłam(mam nadzieję, że nie tylko na ten miesiąc), bo się udzielaliście ^^

Nagroda dla Mesmery ode mnie za bycie aktywnym komentatorem we wrześniu- zielony kosmita :)

Kto się zgłasza, aby zrobić rysunek dla Egzysx? :)

19 komentarzy:

  1. Gratulacje dla wszystkich :)
    Hura, wreszcie nowa ranga. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O rajciu nie wiedziałam, że aż tyle komentarzy napisalam XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się zgłaszam, aby zrobić rysunek dla Egzysx.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W porządku- masz czas do 27 listopada :)

      Jak zrobisz to wyślij mi na forum lub pocztę to wstawię twoją pracę.

      Dziękuję za zgłoszenie ^^

      Nie zapomnij się podpisać ;)

      Usuń
  4. A tak poza tym, Znajoma ślicznie rysujesz. ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje za obecność mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobra robota z tym wykresem Chaikall

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepraszam, że w tym miesiącu nie policzyłem komentarzy, miałem strasznie dużo na głowie przez zaległości.
    Znajoma, w pewnym momencie się poddałem z pisaniem komentarzy, piszesz ich za dużo, wiszę ci rysunek xD Egzysx pewnie też narysuję, ale nie obiecuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy, przynajmniej ja mogłem się do czegoś przydać w tym plemieniu. :)

      Usuń
    2. Nie martw się, na szczęście znaleźli sę chętni do liczenia- no i nawet Chaikall zrobił wykres :)

      Pancerniki, ale mnie zmotywowałeś do pisania komentarzy. Przy okazji jeszcze Egzysx to zachęciło xD

      Będę czekać na rysunek, ale nie musisz się spieszyć. Wiem, że niekiedy z czasem ciężko ;)

      Usuń
    3. Ja nie wiedziałam o tym, że Pancerniki będzie rysował :O

      Usuń
    4. Bo nie miałem rysować. Ze Znajomą się założyłem, że kto napisze więcej komentarzy, tego rysuje druga osoba. Ciebie Egzysx akurat chcę narysować tak czy inaczej, bo do narysowania nagrody dla ciebie zgłosił się już ktoś inny.

      Usuń
    5. Ooo jak miło, dziękuje nawet za chęci :-*

      Usuń
  8. Dzięki Znajoma, ładny rysunek :)

    OdpowiedzUsuń