20 listopada 2015

Mysz z balonem

Marzycielom spodobał się konkurs. Dostałam naprawdę ciekawe wykonania. Ciężko mi było wybrać zwycięzce, bo wszystkie prace są na swój sposób piękne.
Prace:
Chaikall
Alyss123


Ellliiisse

Klipus

Majcioch

Mrkapii

Omoroz

Saamciaa

Weroniczkab

Wiksiiplumm

Wojnalik
Zwycięża: Omoroz!
Oceniłam pomysł, ale wykonanie jest także piękne.
Drugie miejsce zajmuje: Wojnalik
Głównie spodobała mi się technika. Sama próbowałam coś stworzyć na czarnej kartce. Dlatego mnie urzekło.
Trzecie miejsce: Saamciaa
Wykonanie i ta miłość z zachwytem płynącą z oczu :) Jakoś skojarzyła mi się z Marzycielami.
Wyróżnienie: Alyss123

Dziękuję za wzięcie udziału :)

18 komentarzy:

  1. Nie mogę się napatrzeć na te prace. Wszystkie są wspaniałe :) Według mnie na wyróżnienie zasługuje Ellliiisse. Mam wrażenie, że myszka macha na pożegnanie wachlarzykiem w łapce XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo Omo :D i Saami c: śliiiiczne prace wszystkie ^^ mam takie samo zdanie jak majtek co do pracy Eli, ale urzekła mnie jeszcze praca Alys c;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dobrze jest nie wylogowaç się z konta braka xD sory Wojza
      Wojna to pisała*

      Usuń
    2. Uroki dzielonego kompa XD

      Usuń
  3. Fajne prace, w szczególności prace Wojnalik, Majcioch i Alyss123. Według mnie to Alyss123 zasługuje na wyróżnienie

    OdpowiedzUsuń
  4. Z rysunków: Alys123 za dobre przedstawienie emocji :)

    Z przerobionych zdjęć: Mrkapii- za podróż balonem i Majcioch za pomysł
    U Chaikalla i Weroniczkib widać przeróbkę ^^"

    Klipus- ładny rysunek, coraz lepiej rysujesz :)
    Wiksi- ciekawy pomysł na balon :)

    Rysunek, który podbił serce to Omoroz, ale inne są równie ciekawe :)

    Jest aż 10 osób- dlatego będzie +1 pkt dla wszystkich uczestników

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodzę się z powyższym, ale moje serce należy do pracy Wojnalik ;-)

      Usuń
    2. No to muszę się nauczyć rysować.
      Dzięki za punkt.

      Usuń
    3. Nie jest powiedziane, że zawsze wygrywa rysunek, bo nie zawsze.

      Usuń
    4. Hm... warto próbować rysować:)

      Wiadomo, że rysunki mają duże szanse, ale warto zrobić pracę i zarobić o te dwa punkty mniej ;)

      Jaki duch rywalizacji :))

      Usuń
  5. Praca, która zajęła trzecie miejsce mi się nie podoba. Nie wiem gdzie wy widzicie tu skojarzenie z Marzycielami, bo ja widzę to w innych pracach np. Majcioch *która chce pofrunąć do nieba*. To tylko moje zdanie, poza tym jestem ciekawa czy autorka też ma oczy na włosach.

    Gratulacje Omoroz i Wojnalik, oby dwie dobrze się spisałyście!! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie ja widzę skojarzenie z Marzycielami. Ja wybrałam prace i ja dałam powód wyboru. Patrzyłam głównie na wyraz oczu, wpatrzony w górę. To mi się kojarzy z Marzycielami. Patrzenie w niebo i rozmarzenie.
      Nie oceniam techniki rysowania aż tak. Nie potrafię rysować. Spodobała mi się praca, a oczy na włosach to jak dla mnie nieistotny szczegół. Nawet nie zwróciłam na to uwagi, dopóki mi nie napisałaś ;) Jak dla mnie grzywka się tak zakrzywia :(

      Usuń
    2. Po dłuższym wpatrywaniu się w rysunek zauważyłam, że się wpatruje w niebo *w sumie to ona jest w niebie*.

      Usuń
  6. Alyss123 zasługuje na wyróżnienie. Ta myszka skojarzyła mi się naprawdę z balonową myszą. Same włosy o tym świadczą. Dla mnie to najlepsza mysz z balonem jaka widziałam. Rozsyłająca radość i chcąca sprawić komuś przyjemność. Kojarzy się z niespodzianką i imprezą!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje :3
    Wszystkie prace sa ciekawe, nie powiem, ale wyróżnione i 2,3 miejsce sa świetne :D
    Rysowanie tymi kredkami i biegajacymi dzieciakami wkoło nie było łatwe ale jakoś wyszło. Cieszę sie, ze sie spodobało.
    Przy okazji: pomyślałam o tym, ze inni by wlasnie zrobili myszki leżące na balonie wiec wymyśliłam cos troszkę innego ^^"

    OdpowiedzUsuń