22 listopada 2015

Urodziny wodza Dalej plemienia "No chyba nie"

Opis
Wielki Mysi Bóg Dalej obchodził urodziny stworzenia konta widzialnego dla graczy 20 listopada.
Zaproszenie było kilka dni temu na blogu (publikacja Marzenie), przesłane przez Sijake- z sojuszniczego plemienia.
Na początku krótkie wyjaśnienie- No chyba nie to pierwsi sojusznicy Marzycieli.

Teraz o samym dniu. Pojawiło się mnóstwo marzycieli i kilku z typu trawiastego. No i z plemienia zapraszającego: Mysi Bóg, Czekozajączek, Pani i rycerz Pani.

 Członkowie z plemienia No chyba nie odpowiadali na wszystkie pytania. Jednym z nich to jak im się podoba nowe tfm?

Sijaka po serii pytań i odpowiedzi, puszczała mapy Dalej. Piękne i przemyślane. Każda miała swój urok :)
Później Wichiry, gdzie mapy najpierw nie chciały się odczytywać, a później puszczane zostały jak z szybkiego automatu-  tam ogólny motyw to średniowiecze. Myślę, że cmentarz to efekt dżumy, którą można było spotkać kilka wieków temu... przykre :c

Dalej odpowiadał na wszystkie pytania. Nie mam żadnych cytatów, ale one są odpowiednie w danej chwili do wypowiedzi- wtedy mają największą siłę.

Było zrobionych bardzo dużo selfie i innych zdjęć.

Zdjęcia:




















10 komentarzy:

  1. Było bardzo fajnie. Wreszcie poznałem Daleja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mam beke z tych selfie na ktorych jestem XDD

      Usuń
    2. Selfie na którym jest tylko Zmrok, Sijaka, Wichira i Dalej jest śmieszne, bo coś się stało śnieżce Daleja :o

      Usuń
    3. To naramiennik, więc pewnie tak miało być. Niezbadane są drogi Mysiego Boga.

      Usuń
  2. Szkoda ze mnie nie bylo xd po opisie widac ze musialo byc fajowo :p
    ~ wojna

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że udało mi się dotrzeć :))

    Spotkanie Mysiego Boga *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. To było niezapomniane spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że się świetnie bawiliście ;-)

    OdpowiedzUsuń