8 listopada 2015

Kreatywna Budowla Szamana

Konkurs rozpoczął się o godzinie 17. Wcześniej myszki się zapisywały, ale można było też w trakcie. Konkurs przebiegał spokojnie. W chatce było max. 25 osób. 17 osób zapisało się do konkurencji, jednak tylko 15 go ukończyło. Wyniki prezentują się następująco:
  
1 Cocojumboxd 1 = 1pkt
3 [Issabellu] 2pkt
4 [Raavela] 2 pkt
6 [Kiniai] rezygnacja
7 [Tozrak] 1 1 1 1 = 7 pkt
8 [Nataikoty] 1 = 2pkt
9 Filip3322 1 = 2pkt
10 Blowekhd 1 = 2 pkt
11 Cheesekarola 1 = 3pkt
12 Alfikamanda 1 1 1klipus = 6 pkt
13 Alpejkowan nie było jej
14 Majcioch = 1pkt [pomyłka, bo nie dałam zdjęcia jej budowli, ale dostała za to coś z ekwipunku :)]
15 Znajoma = 2pkt
19 Kailef 1 1 = 3 pkt
20 Zmorkisia = 1pkt
--- 2 szanse ---
16 Victoriaa12 1 = 1pkt
17 Raavela nie było go
18 Hyragana 1fiszka 1wojnalik = 7 pkt

  • 1 MIEJSCE - Hyragana i Tozrak
  • 2 MIEJSCE - Alfikamanda
  • 3 MIEJSCE - Cheesekarola i Kailef (3/4 pkt w rankingu plemienia? ;))
      GRATULUJEMY :)


Za poszczególne tryby szamana otrzymywało się więcej punktów.
Konkurs przebiegał spokojnie, nikt nie przeszkadzał - atmosfera była świetna :)
W sumie trwało to ponad 2 godziny.
Przepraszamy za powolne liczenie, ale musieliśmy doliczać punkty... sami wiecie jak to jest przy tylu uczestnikach XD Taki konkurs odbył się u nas pierwszy raz, więc przepraszamy za wszystkie niedogodności.

Jury składało się z 3 osób:


- Wojnalik - odpowiadała za muzykę, mogliście podsyłać jej własne piosenki. Fajnie się słuchało, były idealnie dobrane i wpadały w ucho :D

- Klipus - przygotował cały kod lua, zajmował się wpisywaniem komend. Zrobił też około 40+ zdjęć, z których 5 wstawiłam tutaj XD

- I ja, skromna Fiszka - do mnie należała mapa, zdjęcia wszystkich budowli i... pisanie tekstu :)

Razem naradzaliśmy się i podliczaliśmy głosy co nie było łatwe.

Gdzieś tak pod koniec wpadła Znajoma. Zaproponowałam jej aby coś zbudowała :) Z pudeł stworzyła żywy pojazd, który się poruszał :D

Chciałabym podziękować wszystkim, którzy byli, budowali, oglądali :) Do następnego razu!

10 komentarzy:

  1. Szkoda, że coś z Internetem mi się stało i nie mogłem wejść. :(
    Gratulację, widać, że wszystko się udało. Niezły skrypt. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To super, że się tak fajnie bawiliście. Żałuję, że mnie nie było, ale nie mogłam wpaść :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wszedłem jak już było po wynikach i myszki budowały tylko dla przyjemności xD
    Gratulacje dla zwycięzców, oraz dla wszystkich, świetne budowle. Pozdrawiam :) :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe budowle :)

    Gratuluję wszystkim uczestnikom oraz wielkie brawa dla organizatorów!
    Bez nich nie odbyłby się tak ciekawy konkurs.

    Uczestnikom dam, punkt za aktywność oraz dodatkowe za miejsce :)

    Organizatorom też z chęcią dam punkty, chyba, że ktoś chce jakąś szczególną nagrodę? Rysunek, ekwipunek, "kawa z wodzem" lub coś jeszcze innego?
    Na odpowiedź poczekam do niedzieli(15.11), a tak to dam punkty ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawą budowlę zrobiła Issabellu. A reszta to słaba

    OdpowiedzUsuń
  6. Kompletnie wypadł mi ten konkurs... Myślałam, że to dopiero za tydzień, a jeszcze tego samego dnia pytałam się coś Znajomej na szepcie :(

    OdpowiedzUsuń
  7. "Zrobił też około 40+ zdjęć, z których 5 wstawiłam tutaj XD"
    A tam od razu 40... Po prostu chcialem wszystko uchwycić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać jak się zaangażowałeś w event- brawo :)

      Usuń
  8. 13 budowla, to jest coś! Moja krew!

    OdpowiedzUsuń