29 listopada 2015

Kartka z kalendarza

Przyszły do mnie naprawdę piękne prace. Przy wyborze pomagały mi trzy osoby. Wyjątkowo będzie dwóch zwycięzców i dwa wyróżnienia :). Dziękuję, że tak się postaraliście i zrobiliście naprawdę ładne prace.
Alyss123

Chaikall (Uniwersytet Mistrzów)

Dupoloty

Klipus

Lemoneye

Majcioch

Mrkapii

Saamciaa (Uniwersytet Mistrzów)

Wiewki

Wiksiipluum

Wojnalik

Yamoii


 Zwycięża: Alyss123 i Dupoloty
Praca Alyss123 będzie ustawiona do 20.12.2015. Zaś praca Dupoloty to kartka typowo na święta. Wraz z osobami z którymi wybierałam pracę stwierdziliśmy, że obie prace zasługują na zwycięstwo.
Wyróżnienie otrzymuje: Wojnalik i Majcioch
W pracy Wojnalik spodobało nam się wykonanie i technika. Pokazała szykowanie się myszki do ubrania choinki :)
W pracy Majcioch spodobała nam się prostota i klimat.

15 komentarzy:

  1. Gratuluje :)
    Strasznie podobają mi się prace Alyss123. Urzekł mnie jej styl rysowania :)
    Poza tym fajne prace są Wojnalik, Klipus, Saamciaa.
    Chaikall rozbawił mnie tym reniferem. Na początku myślałam, że to wielbłąd XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zobaczyłam pracę Majcioch to myślałam, że wygra, bo praca mnie zaczarowała. Wszystko tak ładnie się komponuje ;-)
    Gratki Alyss123!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praca Majcioch jest cudna, zastanowię się, czy nie ustawić jej na tapetę na moim komputerze. Jest ona taka magiczna, taka piękna, ahh. <3

      Usuń
    2. Mrkapii zgodze się, bo idealnie się komponuje z Grudniem ;-)

      Usuń
  3. Fajne prace, a najbardziej podoba mi się praca Majcioch, jest najpiękniejsza.
    Powiedziałbym coś jeszcze o innej pracy, która jest jedną z tych 4 najlepszych, ale nie chcę, żeby autor się obraził i przeze mnie nie robił dalszych prac konkursowych. Zachowam swoje zdanie dla siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chcesz o mojej pracy to wal śmiało xDD

      Usuń
    2. Nie rysujcie już na czarnej kartce :-P

      Usuń
    3. Myślałam że coś z anatomią albo co xd
      I tak bede rysowac na niej bo jak na razie tylko tu umiem wylac swoje kolory na co kolwiek <.>

      Usuń
  4. Piękne prace! :D
    Gratki dla zwyciezców i dIęki za wyróżnienie c:

    OdpowiedzUsuń
  5. Każda praca ma swój urok, ale najbardziej urzekła mnie praca Majcioch

    OdpowiedzUsuń
  6. Brawo dla wszystkich- będzie pewnie bonus z punktami, bo jest tyle osób biorących udział ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiksiipluum - rap życiem. Taka samotna myszka w śniegu. Przemawia do mnie :D

    OdpowiedzUsuń