15 listopada 2015

Wieczorek retro

Tak jak było to wcześniej zaplanowane, wczoraj wieczorem zorganizowałem Wieczorek retro. 
Był to dzień w którym wróciliśmy do przeszłości i się bawiliśmy w stylu dawnych czasów.
Na sam początek zagraliśmy w grę #retro. W tej grze jest wszystko jak za starych, dobrych czasów na transformice.
Fantastycznie było sobie przypomnieć jak to było kiedyś. W grę grało z nami sojusznicze plemię - CIS0WIANKA.
  
Co któraś mapka była premiowana - za wygrywanie się coś dostawało:
Krenia - 15 listów
Egzysx - 10 selfie
Majcioch - 10 kurczaków
hyragana - 1 punkt do punktacji,10 selfie
Pózniej odbył się konkurs Top Retro. Zadaniem myszek było jak najlepiej przebrać się za kogoś, kto przedstawia styl retro.
Udział brali: Victorynka Egzysx Damcikare Ellliiisse Majcioch Cucojumboxd Victoriaa12 Alijaaaa Fruzja Olalittle Misiamela Wiciaemo
Olciakaxd Natixnatka i Coachela.
Najlepiej przebrali się Cocojumboxd i Egzysx i to oni okazali się zwycięzcami, zostali nagrodzeni ekwipunkiem :)
Na sam koniec przeszliśmy do chatki plemiennej, gdzie odbyła się imprezka w stylu retro. W między czasie Egzys postanowiła
pozadawać kilka "retro" pytań :)
Przez całą imprezę towarzyszyła nam muzyka w stylu retro. Wieczorek zaliczam do udanych i bardzo się ciesze, że się odbył.
Dziękuję wszystkim za przybycie i zapraszam za tydzień :) - Organizator Chaikall

29 komentarzy:

  1. Dobrze się bawiłam :) Czekam na kolejny wieczorek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za przybycie :) Świetnie sie z wami bawiłem :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie się bawilam ;-)
    Boże, ostatni screen... Dobrze, że twój nick i tytuł to zasłonił.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha XDD Nie zauważyłem wczesniej :D

      Usuń
    2. Gdybyś nie powiedziała nie zwróciłabym uwagi, a tak to wiem co jest tam napisane ;)

      Usuń
  4. Wynudziłam się było okropnie nudno. Wymysł coś ciekawszego na następny raz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chociaż mogłas sie podpisać ;)

      Usuń
    2. Groźne jest komentowanie z anonima.

      Usuń
    3. Anonimie, niektórym się podobało. Był opis dnia. Jeśli nie podobają ci się takie klimaty to nie przychodź ;)

      Usuń
    4. Szkoda, że nie piszą co im się nie podobało lub jak to można naprawić...

      Usuń
    5. Niektórzy boją się, że będą potem wyzywani, wyśmiewani.
      Sam raz pod jedną notatką napisałem komentarz z ''anonima'', który zawierał prawdę na jeden temat i mnie inne anonimy wyśmiały, że tak nie było, że kłamię itp.
      Skoro pozwalacie pisać tutaj Anonimom na blogu, to wiadomo, że ktoś może napisać jakąś złą opinię. Nie trzeba napadać na nią.

      Usuń
    6. Ja nie wymagam podpisania się, chyba, że bezsensownie wyzywa.
      Każdy ma prawo do wyrażenia swojej opinii. Choć szkoda, że wyrażą opinię a nie dadzą nam rady co można zrobić by było inaczej.
      Napisać: było nudno jest prosto, ale co zrobić by nudno nie było to już trudniej napisać.

      Usuń
    7. Niektórzy nie chcą mieć tutaj kont.
      Po za tym po co blokować anonimów? Mieliśmy kłopot, bo stale się logowali na inne konta, więc bez opcji.

      Tak to każdy może spokojnie komentować.

      Usuń
  5. Szkoda, że mnie nie było. Może następnym razem wpadnę. xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też wpadłam, ale większość czasu przeafczyłam XD Poza tym nie widziałam tych starych gruntów na mapie i trochę ciężko było grać :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Przypomniał mi się dzień Retro i wtedy było to samo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też coś mi świtało po głowie, że coś takiego już było. Bo opisie tego listopadowego dnia i czerwcowego można powiedzieć, że było to samo.

      Usuń
    2. Jeszcze przed czerwcowym był podobny dzień. Jeden zapewnił mi Adam, a drugi to nie pamiętam. To retro - pod różnymi nazwami - od czasu do czasu jest organizowane ;)

      Usuń
    3. Aha zapomniałam dopisać.
      Szansę wpaść mieli ci, którzy nie byli wcześniej :)

      Usuń
    4. Czasem zdarzały się takie imprezy, które niekoniecznie były opisane na blogu. Teraz przynajmniej widać, że są ciekawe eventy ^^

      Usuń
  8. Brawo dla organizatora za zrobienie takiego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogólnie fajny wiecorek :) ,postaram się przyjść następnym razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie było, tylko szkoda że musiałem wcześniej iść :C
    Dobra robota Chaikall

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzień retro. Hah. Miło powspominać stare tfm :)

    OdpowiedzUsuń