23 lipca 2013

Impreza Tasteda

Dzisiaj, tj. rankiem 23 lipca, odbyła się luzna impreza, zorganizowana przez Tasteda. Ponieważ żołnierze i skarbnicy mieli własnie odebranie prawa, Tasted zajął się obecnymi w chatce myszkami, puszczając im muzykę, z których myszy były zadowolone. Miejsce miały takie utwory, jak "La La La", "Thanks you very much", czy "Ona tańczy dla mnie", nie tylko w oryginalnej wersji. Wszystkie były zadowolone odmianą od porannego zaspania, proponowały własne utwory, a przede wszystkim dobrze się bawiły.

 ~Tasted

9 komentarzy:

  1. Szkoda że nie było mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogę dołączyć do plemienai?
    ~wambopl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tak samo mogę dołączyć ?

    - Loffemy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiadam do waszej dwójki. Tak możecie dołączyć. :)

      Usuń
    2. ja moge was zaprosić tylko musze was złapać na tfm. A jak nie popytajcie na roomie czy ktoś was zaprosi do plemia Marzyciele ;)

      Usuń
  4. Tasted zrobił się imprezowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie miałem co robić, a tak wgl to często mam doła ostatnio. ._.
      Wręcz przeciwnie, Mes, wręcz przeciwnie.

      ~Tasted

      Usuń
    2. To się uśmiechnij :)

      Usuń
  5. Zlapalam neta na obozie wiec komentuje.
    Brawo za udana impre Tostu ;)

    OdpowiedzUsuń