2 lipca 2013

Problem w chatce związany ze zmianami

myszki które przyszły do chatki tuż po restarcie mapkiJak większość zdążyła zauważyć myszki które zostały wskrzeszone przez szamana, czyli pojawiają się na tej samej mapie po raz drugi zmienia się w szkielety. Pomysł ciekawy, nazwa umiejętności która odpowiada za wskrzeszanie nabiera większego sensu (Nekromancja). Niestety w chatce plemiennej która jest cały czas (gramy na niej po śmierci tyle razy ile chcemy)pojawimy się po wejściu do norki albo śmierci jako trup. Ponadto jeśli wejdziemy do domku gdy ktoś w nim jest pojawimy się jako szkielet (może zrobię jakąś mapkę cmentarną z tej okazji albo zrobi się jakiś konkurs), tak więc proszę o częstsze odświeżanie mapki przez np. skarbników, lub inne osoby posiadające prawo do odświeżenia mapki.

9 komentarzy:

  1. No to bedzie problem :I Nie chce mi sie wchodzic do chatki jak gram ale postaram sie odswiezac mapke jak bede w chatce xP Jesli nie zapomne..

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem dobrze, że pojawiły się "szkielety". Jest tak zróżnicowanie i inaczej. Popieram pomysł o mapce z cmentarzem, bo klimat by pasował do tego : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Impre szkieletową można zrobić XD

    OdpowiedzUsuń
  4. O właśnie. Jestem za! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Do pracy wolni strzelcy! Lekkoduch podsunął pomysł zadania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj ja w swoim plemieniu też mam z tym problem . Myszki marudzą 'Eee jestem szkieletem ! ' ;-;

    ~`Zuziaxa

    OdpowiedzUsuń
  7. Uu impra szkieletow ma cmentarzu....fascynujace :D
    . krolbuli

    OdpowiedzUsuń
  8. Usunęli ten błąd, ale zawsze może wrócić.

    OdpowiedzUsuń