13 lipca 2013

Zdjęcie artystyczne "Wymarzona podróż"

Wyjątkowo sporo przyszło zdjęć niż to zwykle bywało. Chciałabym wam podziękować za wzięcie udziału w konkursie. Przyszły do nas ciekawe prace z różnym wykonaniem. Zacznę od ogólnych prac, a potem wymienię te, które zajęły podium (tylko za pierwsze miejsce jest ranga).



Colacolaxd przedstawiła nam Paryż wraz ze słynną wierzą. Jej wymarzoną podróżą jak mniemam chodziło o latanie. A Paryż jest pierwszym miejscem na liście, które chciałaby zobaczyć. Ciężko jest odczytać nick, więc musicie mi uwierzyć, że to o nią chodziło ;)
Dddaanniiel (jak pomyliłam nick to przepraszam). Wymarzona podróż według Daniela to samolot z imprezą w środku i stuardessami. Przynajmniej tak to zrozumiałam :). Pierwsza klasa :D.
Mesmera jak widać chce podróżować balonem i tak zwiedzać świat oraz dostawać się w różne miejsca. Jej myszka zamiast w koszu siedzi na balonie, chyba ma stamtąd ciekawszy widok niż z kosza.
Majonezh marzy się podróż samolotem do ciepłych krajów, gdzie będą jej podawać szklankę lemoniady. Widać odbicie światła, jakby to były senne marzenia, które śni w samolocie :).
Polishmice upodobał sobie bardzo gorące klimaty. Gdzie słońce praży niemiłosiernie. Samej podróży nie widzę, ale dobrze widać jego cel podróży :)

Rowerox gdzieś w tle zwiedza krajobraz górski. Jej podróżą więc jest piesza wędrówka. Wybrała sobie górzyste tereny do wędrówek :).
Fiszka przedstawiła wiele możliwości wędrówek. Dla niej środek transportu nie ma znaczenia, liczy się cel i ulubiona walizka, w której chowa cenne skarby z podróży.

Skajka nie pokazała dokładnie samej podróży tylko już osiągnięty cel. Jak widać celem była plaża i spokojna zatoka :).
Wikimika pokazała pamiątki z różnych zakątków, które jej myszka odwiedziła. Jedynym środkiem transportu, który widać na zdjęciach jest łódka różnego typu.
Konwallia wyobraża sobie wymarzoną podróż pieszo przez świat. Do podróży wystarczy jej ulubiony plecak w którym trzyma najpotrzebniejsze rzeczy.



Oto uczestnicy, którzy nie zajęli żadnego miejsca, nie wymieniałam myszy w jakiejś konkretnej kolejności.
A teraz myszy, które zajęły podium.

Trzecie miejsce zajął Lekkoduch:
Lekkoduch: "Podróżuje czołgiem, nie da się ukryć. Nie ma problemu z zakwaterowaniem wystarczy w to miejsce wycelować z lufy. Właściwie w ogóle się nie zatrzymuje, na ulicy ma lekkie wyboje. Czołg jest podpisany, żeby było wiadomo do kogo należy."
Drugie miejsce zajęła Aniuschan
"Tu chodzi o to, że zawsze chciałam na kajaku usiąść tak jak blond włosa myszka (moja), podziwiać przyrodę i dopłynąć do tajemniczej oraz ślicznej osoby. Miejsce gdzie znajduje się zielono włosa myszka (też moja myszka xD) jest tak jakby otoczone magią drzew.
No to tyle... XD"

A pierwsze miejsce i jednocześnie zwycięzcą konkursu na zdjęcie jest Liberrate. 
"Moją wymarzoną podróżą byłaby jazda pociągiem do Hogwartu razem z przyjaciółmi :) Podróż sama w sobie jest wspaniała, kiedy podróżuje się z kimś bliskim. Poza tym, to byłby akurat TEN pociąg, Express Hogwart :) Nie mam nic więcej do dodania".



 Gratuluje myszom na podium i dziękuję za udział w konkursie :)

18 komentarzy:

  1. Libe, gratuluje! :3 Wiesz, że ja też myślałam o takim zdjęciu? xD Nawet szukałam obrazków peronu 9 i 3/4, ale nie mogłam nic ciekawego znaleźć i się poddałam xD
    ~METEO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Meciu :) Hah, mogłaś się nie poddawac i probować dalej, a nuż byś wygrała :D

      Usuń
  2. O jejkuuuuuu! Byłam tak blisko pierwszego miejsca!
    Gratuluje Liberrate~!

    Ble, ble xD Czekam se teraz na natchnienie ( nie chodzi o Natchnienie XDD ) ,by narysować patyczaki @.@

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehe, dzięki ;) A ja mam już swoje natchnienie :)

      Usuń
  3. Wiadomo kazdy ma inny gust, według mnie Majonezh by wygrał ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miała być pokazana podróż, ci którzy są na podium ją pokazali. Majonezh tak nie do końca, ale zmieściła się w temacie. Nie tylko ja wybierałam zwycięzców. Było czterech sędziów i takie są wyniki.

      Usuń
    2. Kto był sędzia oprócz ciebie i Znajomej? *3*

      Usuń
    3. No jeszcze z dwóch szamanów plemiennych. Ale miałam nie ujawniać, więc nie napiszę o kim mowa :)

      Usuń
    4. Wymarzona podróż- czyli podróż, a nie cel podróży. Szkoda, że niektórzy o tym zapomnieli.

      Usuń
  4. Gratuluję pomysłu Liberrate ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Twoje zdjęcie też mi się bardzo podoba ^.^ Wstawiłabym je na drugie miejsce :)

      Usuń
    2. Właściwie w ogóle się nie zatrzymuje, na ulicy ma lekkie wyboje. Czołg jest podpisany, żeby było wiadomo do kogo należy.

      taa.... XD

      Usuń
    3. Za opis powinno być 1 miejsce ale ocenialiśmy zdjęcia XD

      Usuń
  5. Według mnie praca Fiszki jest boska <3
    ~Mecia

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepsze zdjęcie Lekkoducha ! XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne prace <3 Leciałam takim samolotem, w którym impreze ma Daniel xD

    Minicoin

    OdpowiedzUsuń