7 lipca 2013

Top mysz!

Tak wiem, że dawno nie było Top mysz. Wszystko przez ten miesiąc marzycieli. Dziś jednak się odbył :D. O godzinie 18:00, a nawet kilka minut przed zebrałam zawodników.


Oto oni:
1. Arystokrata
2. Basterfeild
3. Serrowa
4. Poniaczxd
5. Dawidmdxpl (jak pomyliłam nick nie moja wina:I)
6. Myszapysia
7. Liberrate
8. Bociekmati
9. Sabukalolz
10. Skajka
11. Julcciaaa
12. Saniiaa
13. Natalussia
14. Rozaam
15. Markoleczek
Uprzedzam, że numery się zmieniły przez osoby, które odpadły (czyli wyszły) podczas trwania konkursu.

Sędziami byli: Marzenie, Znajoma i Lekkoduch.

Trzecie miejsce zajął Bociekmati









 Drugie miejsce zajęła Liberrate









Zaś zwycięzcą jest Skajka



Nagrodą oprócz umieszczenia zdjęcia na blogu po prawej stronie jest także możliwość sędziowania w przyszłym Top Myszy :)




Po Top Mysz standardowo została urządzona mała imprezka ;)
Myszek już zostało mniej niż na samym Top myszy. Puszczana była różna muzyka od popu zaczynając na rocku kończąc :). Choć zdarzył się jeden kawałek z metalu. Myszki tańczyły, korzystały z kawiarni i umawiały się na spotkania :).

20 komentarzy:

  1. To uczucie :D Wygrania i bycia po prawej stronie :)
    Skajka

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że mnie nie było :/
    Gratuluje wszystkim|!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też chciałam być. Ale jestem na wakacjach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. teraz nick napisałaś dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czepiasz się :I. Mogłeś wymyślić prostszy do pisania nick :I

      Usuń
  5. Zapomniałam kompletnie o top myszach . Szkoda :/

    OdpowiedzUsuń
  6. też nie mogłem być :(
    gratuluje zwycięzcy
    Dddaanniiel

    OdpowiedzUsuń
  7. Heh ,jestem u dziadkow :D
    Ja tam nie zaluje ,ze nie moglam byc. Bycie z dziadkami jest wspaniale. Poznaje rodzine :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu Witaj W Klubie też jestem u dziadków :D
      Piąteczka xD

      Usuń
    2. Niech żyją dziadkowie! XD (w moim przypadku babcia) :D

      Usuń
    3. Ty też jesteś/byłaś u dziadków Fiszka ? ;)

      Usuń
    4. Jestem u babci w górach :D

      Usuń
  8. Miałam wpaść, ale coś mi wypadło. No pech. Liber - drugie miejsce to twoje przeznaczenie XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Druga, zawsze druga...

      Usuń
    2. Ależ jestem spokojna ;-) Wisieć na blogu to każdy by chciał :)

      Usuń
    3. Może następnym razem ci się uda ;)

      Usuń
    4. Też 2 razy byłam 2 xd

      Usuń
  9. Czemu jestem drugi ? o.o / Baster

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałeś nr 2 w top myszy. Tego jestem pewna, ale trochę taki nieogarnięty byłeś :)

      Usuń