10 lipca 2013

Poboczny konkurs-Narysuj patyczaka

Będzie to jedyny poboczny konkurs w lipcu tego roku ;)

Zadanie jest proste, trzeba narysować patyczaka, ale nie zwierzaka, ale człowieka z kresek. Może być w różnych pozycjach z nieograniczoną liczbą osób. Mogą być w różnych kolorach, robić różne czynności, nawet z walki.

-pracę przesyłać na szamanplemiennyznajoma@gmail.com -dostaniecie potwierdzenie czy praca dotarła.
-Musi być na pracy widoczny przynajmniej jeden patyczak (np. na pewno nie przyjmę białych prac z podpisem tam jest biały patyczak-innych kolorów oczywiście też się to tyczy)
-tło może być różne- ale najważniejszy jest patyczak :)
-można dorysować przedmioty, przecież może się dobrze bawić ;)
-proszę nie stawiać żadnych zboczonych rzeczy oraz trzymać się regulaminu marzycieli
-Każdy może wziąć udział w tym konkursie nawet osoby z poza plemienia ;)
-czas do 25 lipca



Nie jest to trudny konkurs, przeciętnego patyczaka można narysować mniej niż 10s ;)
Jeśli nie macie pomysłu to może ktoś w komentarzach wam pomoże :)
Nie trzeba umieć dobrze rysować, wystarczy paint i trochę kreatywności ;)


Konkurs na rysowanie patyczaków uznaję za otwarty!

35 komentarzy:

  1. WOW *.* super
    Konwallia

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze zadanie ,które umiem zrobić ! XD

    ~`Zuziaxa x3

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy patyczak może mieć okulary lub czapkę ? :D


    ~`Zuziaxa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może mieć dużo akcesoriów byle by był patyczakiem :)

      Usuń
  4. A ten konkurs jest na range ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest napisane, że jeśli weźmiesz udział we wszystkich konkursach z lipcowych konkursów, pobocznych konkursów i min 2 kon. log to otrzymasz rangę. Wszystko znajdziesz w etykiecie aktualne konkursy.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. nie obchodzi mnie to

      Usuń
    2. ani pewnie nikogo innego

      Usuń
    3. Mnie obchodzi ;/ Pokażesz? XD

      Usuń
    4. Komentarze są po to, żeby się chwalić, komentować i takie tam. Mnie to na pewno obchodzi :)

      Usuń
  6. A jak ktoś nie wie jak wygląda patyczak ? Np. ... JA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W poście masz pokazane patyczaki....

      Usuń
    2. Myślałam, że wystarczająco dużo patyczaków narysowałam.

      Usuń
  7. Narysuje jak będę w domu u babci (bo teraz jestem gdzie indziej) a przyśle 20 lub 21 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś zrobiłem, jakby co moge dać kontynuacje do obrazka xD
    Patyczak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziesz tak dobry i wyślesz mi linki na pocztę?
      Wszystkie z patyczakami XD

      Usuń
    2. Wole zaśmiecać komentarze :P Kontynuacja obrazka (musi si ładować by widzieć "animacje")

      Usuń
    3. Ostatni dodatek do obrazka Koniec

      Usuń
  9. A ja jeszcze mapke musze zrobic i dwa kon.log

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. świetne. Mi się podobają wszystkie twoje patyczaki :)

      Usuń
  11. Nie uwierzysz Znajoma, próbowałam narysować jakiegoś patyczaka, ale wychodzi mi jakiś do bani :I

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejny obrazek już niedługo cała "animacja" do niego.

    OdpowiedzUsuń
  13. http://sketchtoy.com/45634694 Patyczak trochę na drugim planie, ale jak się nie zgadza, to mogę zrobić drugiego bez zbędnych detali. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. JA NArysowałam patyczka rzygyjacego tencza udało mi sie go zrobic :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A jak ktoś nie należy do plemienia to może? *-*

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapomniałam dodawać dalej, ale widzę że już nikt nic nie robi: Kontynuacja mi się zgubiła :/

    OdpowiedzUsuń
  17. kiedy winiki :(

    OdpowiedzUsuń
  18. aaaaaaaaaa to bylo
    konmixksa

    OdpowiedzUsuń