13 lipca 2013

Wiadomości

1. Adam wygrał konkurs na najciekawsze zdjęcie z nowymi umiejętnościami z postu takie tam

 Głosowało 78 osób :)
Wyniki widać na zdjęciu
Przypomnienie kto dodał zdjęcia:
Latający Adam- Adamgalla
Kopcąca gwiazda-Fiszka
Zapieczętowany-Natchnienie
Latający tort- Dawid (końcówkę nicku zapomniałam przepraszam)
 Rozrzucone kości- Mesmera
Podniebne polowanie na ser-Sukisorra (przepraszam ale tego mi nie dodało na ankietę)




3.Polishmice przyjmuje do klubu (info skopiowane z funkcje plemienne):
Otwieram rekrutacje do klubu "Marzyciele-Fani Sportu" Przed dojściem zadam każdemu 3 pytania o sporcie.W klubowi będziemy mieć spotkania i będziemy rozmawiać
o polskim sporcie.Żeby dołączyć do klubu musisz odpowiedzieć na 2 z 3 pytan poprawnie. Jeżeli chcesz dołączyć pisz do mnie:
Mail: polishmice@onet.pl
Skype: polishmice.transformice
Tfm:Polishmice.
PS: Do klubu będzie przyjęte 6 myszek !

24 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Powtórzę mój mail polishmice@opoczta.pl
    Jeżeli chcecie dołączyć możecie pisac tu w komentarzach

    OdpowiedzUsuń
  3. Wejdz na transformice pogadamy

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja uwielbiam post: Wiadomości <3
    Tyle można się dowiedzieć :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Hehehe. Moje zdjęcie ma 3 miejsce XD na 5. Nie tak źle XD

    A co do klubu. Ja mam własny, który nie ma spotkań, ale jest najfajnieszy. Fun club Afrobizza. Należą do niego: ja i Adamgalla :D

    OdpowiedzUsuń
  6. oke ;D Wbijaj na myszy ;DD

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzis wyniki zdięcia artystycznego :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo sie udzielasz i jestes bardzo zaangażowany. Widzę w Tobie ciekawą przyszłość ;) XD *_*

      Usuń
  8. Dziękuje, Bardzo mi miło. Szukasz może klubu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. xD Fiszka ja też to zauważyłam. Dosłownie kilka dni w marzycielach a już jutro będzie miał Szamana PLemiennego xD

      Usuń
    2. To my decydujemy kto ma będzie miał szamana. Są podani kandydaci? Są. Byli aktywni długi czas? Tak. Jednak on swoim zachowaniem, na pewno ma większą szansę na rangę niż osoby które buczą: "daj mi rangę"

      Usuń
    3. Jednak znając to jak anonimki lubią się czepiaź. Nie on nie jest na razie na liście kandydatów na szamana plemiennego.

      Usuń
  9. -Polishmice oficjalnie zamyka rekrutacje do klubu "Marzyciele-Fani Sportu"
    Do klubu dostali się:

    -Toleczkapunk
    -Blondiandzi
    -Flanloth
    -Omoroz
    -Katemixs

    Blog klubu: klub-plemienny.blogspot.com

    Zebranie klubu 13.07.2013r.

    Tytuły klubu:

    Początkowy marzyciel, Fan Sportu, Zawodowy Marzyciel

    OdpowiedzUsuń
  10. Tu był post który mnie obrażał miałem wysłać screena, ale go już nie ma

    OdpowiedzUsuń
  11. Polish dzisiaj mi pomógł. Dziekuje ci za zorganizowanie cudownej imprezy urodzinowej ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie ma zaco Bartek, to czysta przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hmm, ale mógłbyś tak nie spamić...po prostu ująć to co chcesz napisać w 1, a nie w 10 :p xd

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Dokladnie. Widziałam jego komentarze w pościel o pewnej imprezie ;I Przez takie coś sądze że nie ma już większej szansy na szamana :)

      Usuń