6 lipca 2013

kon.log. Sudoku

Uwaga będą konkursy logiczne (aby dostać rangę musisz zrobić przynajmniej dwa z nich i resztę z lipcowych). Konkursy typu logicznego są dla każdego czytelnika bloga, jeśli nie należysz do marzycieli, ale chcesz wziąć w tym udział to jest dla ciebie szansa(bo osoba nie z plemienia również może wziąć w tym udział i zgarnąć nagrodę)!  Do zabawy zapraszamy marzycieli oraz innych czytelników bloga :)
Wszystkie konkursy typu "kon.log." należy przesłać do 22 lipca. Potem będą podane prawidłowe odpowiedzi na wszystko oraz wszyscy uczestnicy.
Oczywiście zwycięzcę lub zwycięzców czeka nagroda.
Co zrobić aby wygrać? Rozwiązywać logiczne konkursy. W poście będzie to zaznaczone jako "kon.log." Odpowiedzi przesyłajcie na szamanplemiennyznajoma@gmail.com
Kto da najwięcej prawidłowych rozwiązań lub zdobył najwięcej pkt wygrywa (pkt są za wysłanie odpowiedzi).
Uwaga! Jeśli mi prześlecie odpowiedź 5 dni po opublikowaniu danego konkursy, to napiszę czy jest zrobiony prawidłowo, jeśli dzień po to wskaże, gdzie jest błąd ;)


Teraz to sudoku! Pomysł Znajoma, wykonanie Natchnienie.
Zasady w każdym kwadracie pogrubianą linią każdym rzędzie i kolumnie ma być 9 różnych myszy. Oczywiście myszy możecie sobie zastąpić literami lub cyframi, ale wtedy musicie napisać kto jest czym. Czyli jeśli mysz z uszami zaznaczycie jako L to piszcie

17 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Kiedys je rozwiazywalam c:

      Usuń
    2. To nie powinno ci sprawić tyle trudności ;)

      Usuń
    3. Nienawidzę sudoku ;-;

      Usuń
    4. A ja lubię *-* Już zrobiłam :D

      Usuń
    5. Binor, możesz spróbować poprzednia zagadkę rozwiązać :)

      Usuń
  2. przynajmniej sudoku jestem w stanie zrozumieć :p

    OdpowiedzUsuń
  3. wreszcie coś normalnego a nie jakieś logiczne brazki -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Logiczne obrazki są ciekawe. Trzeba na nimi usiąść, pomęczyć się, pomyśleć. A jaka satysfakcja kiedy się rozwiąże :D

      Usuń
  4. Sudoku. Wolę trudniejsze ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. zbyt banalne :(
    arys

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A podesłałeś odpowiedzieć z poprzedniego konkursy?
      Obrazek logiczny? XD

      Usuń
  6. Znajoma w mojej pracy nie ma błędu którą Ci przysłałam apeluje o ponowne sprawdzenie pracy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam, że znajduję błędy raz. Teraz zapisałam twój mail i tyle ;)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Znalazłam pary i trójki w jednym rzędzie kiedy w sudoku chodzi o to, żeby było 9 różnych znaków (na ogół to są liczby)

      Usuń