25 lipca 2013

Wymarzone wakacje mojej myszki

Niestety mało osób wzięło udział w tym konkursie. Dlatego postanowiliśmy nagrodzić uczestników. Praca Konwalii nie odtwarza choć prosiłam o zmianę programu. Przykro mi, ale blogger ma inne wymagania.

 Oto prace dziewczyn, które otrzymają nagrodę czyli rangę w górę:
Myszka Aniuschan z chęcią spędzała by czas całymi dniami na plaży, opalała swoje futerko na słońcu. Jest odwrócona, więc może coś rysuje lub czyta? Myszka narysowana własnoręcznie :) (za pomocą programu w komputerze udoskonalona).
Myszka Mesmery wymarzyła sobie podróż po świecie. Ma porobione jakby zdjęcia w różnych częściach świata. Widać na nich jak świetnie się bawiła zwiedzając najciekawsze (wg niej) zakątki świata.
Skajka: "Na zdjęciu widać plażę, a na środku jaskinie. Chodzi o to, że to moja wymyślona wyspa Tajban i w jej głębi znajduje się kolorowa jaskinia. W tej jaskini można spotkać wszystkie kruszce i minerały świata. Na środku znajduje się małe jeziorko i strumyczek. Moja myszka najchętniej pojechałaby tam na wakacje".

Myszka Wikimiki zamarzyła sobie chyba podróżowanie po wodzie XD. Przynajmniej tak zinterpretowałam obrazek. Jest to świetnie wykonany rysunek. Podobają mi się te rybki. Wyraźnie widzę wodorosty. Nie wiem czy ona prowadzi te rybki, że założyła to na głowę? Jedna rybka wygląda na uśmiechniętą. Ogólnie zabawny rysunek XD

Dziękuję dziewczynom za wzięcie udziału w tym konkursie :)
Marzenie

27 komentarzy:

  1. Zawsze jak zrobię coś godnego uwagi coś się pokrzyżuje. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje :D

    Wikimika

    OdpowiedzUsuń
  3. a gdzie moja :(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kim jesteś? I czy było potwierdzenie, że doszło?

      Usuń
  4. a moje to gdzie :

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znajoma25 lipca 2013 21:32

      Kim jesteś? I czy było potwierdzenie, że doszło?

      Usuń
  5. A jeżeli moja praca nie została upoblikowana a ją zrobiłem i prZysłałem do zalicza sie do rangi w góre za wszystkie konkursy ? POLISHMICE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałeś ją poprawić. Pomyślę nad tym, ale było napisane, że prace mają być robione porządnie, nie na odczepnie. A sam mi napisałeś, że tą prace robiłeś na szybko.

      Usuń
  6. :C Chociaż małą nagrodę dla Konwalli ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziemy pamiętać, że próbowałaś i będziesz mieć większą szansę na rangę.

      Usuń
  7. http://2.bp.blogspot.com/-l2V2NYFcZNM/UfNgn2U7ChI/AAAAAAAAARA/HtJ3mXiej6Q/s1600/Bez tytułu.png

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam ci. To miały być wakacje twojej myszki z tfm. A nie takiej prawdziwej. Zobacz jak dziewczyny to wykonały.

      Usuń
  8. no wiem ale ja narysowałem moja mysz tylko z mojego punktu widzenia

    OdpowiedzUsuń
  9. Ranga w gore znowu jej *.*
    Za krzyzowke, za to i za wszystkie konkursy? Ojej!

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu to bedziesz Wtajemniczony czy Uczeń Szamana ?

    ANIU NA SZAMANA!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem Lowczynia. Nie wiem jaka ranga jest za 3 rangi w gore xd

      Usuń
    2. Po za tym glos kto bedzie szamanem nalezy do Wodza i Innych Szamanow :)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. A wysyłałeś mi? Bo ja zapisywałam wszystkie. Wyślij jeszcze raz, jeśli ją widziałam to także otrzymasz nagrodę, a jeśli nie, to znaczy, że mi nie wysłałeś jednak ;)

      Usuń
  12. Ciężko było pewnie wybrać zwycięzce XD

    OdpowiedzUsuń