3 lipca 2013

Urodziny Dziuniax


Dnia 2.07.2013 o godzinie 20:00 odbyła się impreza urodzinowa Dziuniax (za oficjalnie mi wyszło, ale nie wiedziałam jak zacząć). Myszek było sporo. Doszło do 25. Tegoż dnia następił bug w postaci myszek szkieletów, więc na imprezie sporo szkieletów biegało. Muzykę puszczała solenizantka. Jej repertuar rządził. Śpiewaliśmy (ja przynajmniej próbowałam), składaliśmy życzenia, nawet jedna z myszek wbiła zęby w tort. Niestety po 30 min. wywaliło mnie z tfm. Ale przez te 30 min świetnie się bawiłam. Patrzyłam na tańczące szkielety, na uśmiech solenizantki i jej łzy szczęścia. Szkoda, że nie zostałam tam dłużej, mam nadzieję, że impreza trwała dalej ;).

A oto solenizantka Dziuniax:

5 komentarzy:

  1. Bylam tam chwile ,straszne lagi wiec poszlam grac.
    Wszystkiego najlepszego Dziuniax.


    Jestem za mila ;_;

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego naj. Krolbuli =D. posse
    przez anonim no jestem ma phonie


    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko Najlepszego Dziuniax !
    Ja nie mogłam być bo jestem w innym plemieniu :/

    ~`Zuziaxa

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkiego naj naj Dziuniax
    Dddaanniiel

    OdpowiedzUsuń