26 lipca 2013

Klucz, występ i imprezka

Wyszedł mi post 3 w 1, ale nie chce spamić za dużo. Postaram się skrótowo napisać.
Jak każdy z was zauważył moderatorzy wprowadzili nową rzecz mianowicie klucz. Znajduje się on obok emitonek (na zdjęciu widać). Klikając na klucz wyświetla nam się okno. Tam po angielsku jest napisane co możemy włączyć  i wyłączyć. Ja to przetłumaczyłam plus wytłumaczyłam. Kliknijcie na zdjęcie, wtedy wam ono się powiększy i będzie widać napisy.

Po zerwaniu połączenia przez serwer wróciłam na tfm i postanowiłam popilnować w chatce. Dziewczyny chciały zrobić występ. Zespół nazywa się taneczne triooo i należą do niego: Martiiiixd, Balunioo, Olifffkaa.
Początek był beznadziejny, bo nie działały linki, które wysyłały dziewczyny. Niektórzy z marzycieli oczywiście woleli się naśmiewać i poprzeszkadzać. Jedna ze mną nawet dyskutowała, że jak mnie nie było to można było przeklinać. Tutaj to napiszę W PLEMIENIU NIE PRZEKLINAMY! Wchodzili na scenę, przeszkadzali dziewczynom, pisali dziwne komentarze.
Dziewczynom przy mojej pomocy udało się zorganizować występ. Był krótki, bo niestety nie miałam odpowiednich utworów. A jedną piosenkę specjalnie ściągałam. Co zabawnie wyglądało, to to jak widownia przyłączyła się do występu i naśladowała co robią dziewczyny.

Po występie zrobiłam krótką imprezę. Zaczęła się ona na mapie występu. Zmieniłam ją potem na jedną z map Binora. Myszy miały zajęcie, ponieważ na tej mapie jest takie wąskie przejście w górę. Dużo myszy tam stało, skakało i próbowało dostać się na wyższy poziom. Dość zabawnie to wyglądało. Mapa była obstawiona przez myszy w prawie każdym kącie. Impreza wyszła sporawa, potem myszy się trochę wykruszyło. Ja nawet się nieźle bawiłam, myszy wydaje mi się, że też. Puszczałam muzykę w ich guście na koniec.

Ps. Kojarzycie Myszwudu? Był on w kilku plemionach jako wódz plemienny (taki bug). Wyobraźcie sobie, że ta mysz istnieje, oddycha i nawet zbiera sery. Oto dowód.




20 komentarzy:

  1. Pierwsza

    To może nowy rodzaj hacków, że można być dwóch wodzów w plemieniu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwykły bugg, nie pierwszy i nie ostatni

      Usuń
    2. Heh, nie panikujcie ludzie.

      Jednak API mogli by w końcu naprawić.

      Usuń
    3. Ja tu pisze o ważnych rzeczach a oni mi komentują ps :/

      Usuń
    4. Ostatni akapit został dokładnie przeczytany XD

      Usuń
    5. Chyba tylko ostatni. Przeczytajcie reszte myszy!

      Usuń
    6. Ja czytam wszystko dokladnie ;( Bez dyskryminacji.

      Usuń
    7. To było do tych, które nie czytały, a komentowały XD

      Usuń
  2. Ja przeczytałęm wszystko i szanuje prace Mesmery

    Polishmice.^

    OdpowiedzUsuń
  3. Impreza była epicka,a i jeszcze namówiono mnie na narysowanie nagłówka ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że dobrze się wczoraj bawiliście :). Mam nadzieję, że dziewczyny nadal będą występować.
    Co do Myszwudu...mam nadzieję, że on tego nie ustawiał i to tylko bug.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to był bug,widział to pare razy w innych plemieniach :)

      Usuń
  5. W jakim programie są zrobione zdjęcia myszek? Mi wychodzą "rozpikselizowane"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często są z paint,ale mają piksele,ponieważ myszka musi wykonywać jakąś czynność inaczej screen będzie nieładny. :)

      Usuń
    2. Na tym blogu jest instrukcja jak robić dobre zdjęcia dla myszek bez pikseli ;d

      Usuń
  6. Heh, pozniej skomentuje.
    Papa Xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Witajcie tu MArtiiiixd zapraszamy do kulka tanecznemy ''Ciliwizacja'' tanczymy smiejemy sie 1 spodkanie odbedzie sie
    2013-07-30

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a i raz odbedzie sie w towarzystwie triooo

      Usuń