12 lipca 2013

Krzyżówka z bloga

Odpowiedzi :)
1. Na imprezie urodzinowej tej myszki Znajoma skróciła sobie włosy.
2. Kto napisał post fajka, fajka, atak?
3. Konkurs ogłoszony i zapomniany.
4. Jeden ze zwycięzców konkursu na układ taneczny.
5. Zwycięzca konkursu na wróżbę Andrzejkową.
6. W ten szczególny dzień (jeden z czerwcowych) Aniuschan była złożona w ofierze.
7. Dawna nauczycielka Znajomej.
8. Pierwszy organizator (pokazany na blogu) imprez/ nie szaman.
9. Ta mysz wymyśliła dzień czekolady.
10. Bot plemienny Znajomej tym się wyróżnia od innych.
11. Potomek Pir i Imi
12. Sędzia podczas pewnego konkursu w którym brały udział Znajoma i Marzenie.
13. Zwycięzca konkursu na szamana (czarowanie, budowanie).
14. Jak w marzycielach jest nazywany rekruter.


Nagrodą jest narysowanie przeze mnie zwycięzcy. Będzie napisana lista osób, które rozwiązały krzyżówkę.

Osoby, które rozwiązały krzyżówkę:
-Aniuschan
-Mesmera
Próba rozwiązania krzyżówki:
-Polishmice (brak jednej odpowiedzi i jedna błędna)

Mesmera i Aniuschan już drugi raz rozwiązały krzyżówkę Natchnienie. Nagrodą dla dziewczyn oprócz rysunku jest ranga w górę :).


33 komentarze:

  1. Dla mnie troche trudne. Jak będe mieć czas to zrobie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kailef: Nie dam rady na pierwsze pytanie odpowiedzialem ale reszty nie umiem xD PS. odpowiedz do 1 to Dziuniax

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieprawidłowo XD

      Na zdjęciu jest napisane, że skróciłam włosy i jestem z czapką urodzinową, tylko nie wiem czemu się śmiali XD

      Usuń
    2. W sumie mnie na nich nie było XD

      Usuń
  3. hue hue jak przeczytałam 3 od razu wiedziałam co to jest ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. xD nie znam sie
    PS. Kailef

    OdpowiedzUsuń
  5. Haaah Natchnienie Ty aniele !
    Ratujesz mnie,chciałam rozwiązać poprzednią,ale nie miałam czasu,a tu bum ! RATUJESZ MNIE XDD
    Konwallia

    OdpowiedzUsuń
  6. Już się biorę do roboty. Wróciłam ,ale najpierw domino zrobię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak było na wakacjach ? :)
      Konwallia

      Usuń
    2. A dobra nie chce mi się. I tak mnie już Natchnienie narysowała ^-^

      Usuń
    3. Może cię narysować i drugi raz :)

      Usuń
  7. Uuuu. No trzeba się wziąść za krzyżówkę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. czy hasło ma logiczne wyjaśnienie ? czy jest poprostu ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Marzenie kiedy będą te wyniki?

    OdpowiedzUsuń
  10. 7,11,10 nie wiem a 12 nie jestem pewny.
    Bardzo mi zależy zeby ukończyć ten konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Prosiłeś o odpowiedz do "Czym różni się bot Znajomej" na czacie plemiennym. To oszustwo..

      Agatedoll

      Usuń
    2. Mnie też pytał na szepcie .-.

      Usuń
  12. Nie wiedziałem, że nie można jeżeli Natchnienie potwierdz, że nie można to niestety, ale nie wyśle pracy, i wcale nie liże dupy ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natchnienie nic nie napisze, bo jej nie ma na kompie :I. Ale tak, nie można się pytać. Przecież wszystko jest na blogu...

      Usuń
  13. Trudno... Nie przyśle krzyżówki.. To będzie dla mnie nauczka

    OdpowiedzUsuń
  14. Tylko ja i Mes wysłałyśmy krzyżówkę c:
    Będzie nagroda tylko dla nas? c;
    Chyba, że ktoś jeszcze wyśle xd

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje!
    ...
    COMATCHABULOKY

    OdpowiedzUsuń
  16. Wgl jak by co to ja tak wyglądam - http://i.imgur.com/Zpl5EvH.png XD

    OdpowiedzUsuń
  17. Nawet ja jestem w krzyżówce .-. niesamowite

    OdpowiedzUsuń