6 lipca 2013

Funkcje plemienne

Zgłosić na funkcje można się w formularzu. Prosimy o dokładne wypełnienie.

Funkcje:

Reporter 
Główny: Mrkapii

Nadworny malarz:
Główny: Natiibobr
-osoba, która robi obrazki na zamówienie (niekoniecznie na każde)
-dobrze---maluje/ rysuje/szkicuje/kreskuje lub co innego
-nadworny malarz może wykonywać też w nagrodę za konkursów-osoba raz na jakiś czas ma namalować przez siebie wybraną mysz lub wykonać jakiś obraz/ek

Animator Zabaw
Główny: Mesmera
- zapewnia rozrywkę w plemieniu
- wykazuje się niezwykłą kreatywnością
- posiada podfunkcje: rozrywkowy marzyciel, przewodnik, klub, trener

Ochroniarz
Główny: Mrkapii
- pilnuje czatu plemiennego oraz chatki plemiennej
- rozwiązuje spory
- odpowiada na pytania
- wszelkie nieprawidłowości zgłasza Szamanom Plemiennym

Wolny Strzelec
Główny: Mrkapii
- wykonują zamówienia od Marzycieli na mapy (domki, kina, artystyczne mapy, okazjonalne - na dni organizowane w Marzycielach, na zabawy i konkursy plemienne odbywające się w Chatce);
- biorą udział w konkursach polegających na wybudowaniu mapy organizowanych przez plemię (przynajmniej raz na dwa miesiące wysłanie kodu mapy);
- prowadzą spis map (zapisują ciekawe mapy, opisują je), które można użyć w plemieniu;
- chętnie udzielają porad dotyczących edytora map i programów, które pomagają w stworzeniu mapy.
- prowadzą spis map (zapisują ciekawe mapy, opisują je), które można użyć w plemieniu

64 komentarze:

  1. Można mieć parę funkcji ? ;o

    ~`Zuziaxa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Radzę nie mieć kilku funkcji (jam wyjątek), bo trudniej je spełniać. Jednak jeśli będziesz solidnie wykonywać to można mieć kilka funkcji ;)

      Usuń
  2. ZGASZAM SI NA PSYCHOLOGAA ! /lizus ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie mogę dać, bo wcześniej już udowodniłaś że pomagasz myszą :)

      Daj kontakt to przekaże jak dokładnie przekazywać komu pomogłaś- chcemy kontrolować czy osoby mające funkcje spełniają funkcje XD

      Usuń
    2. Fb skype e-mail ? e-mail: pomagierliza@gmail.com a jak chcesz to moge jeszczwe fb i skype ;p

      Usuń
  3. Założe sie że adam jako pierwszy zdobędzie tytuł ,,Ekspert Leveli''
    :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chyba założę zespół taneczny :3 MOge ? :o

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie chce mi się żadnej funkcji spełniać. 3=
    Odpadam. Może jak wrócę to się nad tym zastanowie.
    ~Aniuschan z telefonu wujka :) W drodze do babci :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech żyją wakacje u babci i pisanie komentarzy z telefonu! ;3
      ~ na wakacjach, z telefonu :D

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Nie da sie mieć 2 wodzów w plemieniu więc jest jedynie szamanem ;p
      ~Aniuschan

      Usuń
    2. Racja. Funkcji wodza nie mogę jej dać, ale napisałam tak i zaznaczyłam, żeby wszyscy wiedzieli, że Znajoma jest drugim wodzem, mimo, że nie mogę tego ustawić.

      Usuń
  7. ooo, a ja się zastanowię :D Nie wiem czy mam szanse na coś, ale warto spróbowac :)

    Z tego co widzę ja i Meteo jesteśmy kronikarzami? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby nie było spamu. Zgłosic do jakiejs funkcji można tu?

      Usuń
    2. Widzę, że jestem kronikarzem razem z Agate i obecnie jesteśmy przywiązane do plemienia. Kronika.. czyli? Jak będzie to wyglądało? :)
      ~Meeteoryt

      Usuń
    3. Ja bym się zgłosiła do redaktora oraz stylistę lub mysz zespołu.
      Lecz teraz chcę skończyc to drzewo ^^

      Usuń
    4. Lepiej weź sobie jedną funkcję :). Czyli kronikarza. Bo już jesteś od imprez i po prostu za dużo obowiązków możę cię stłamsić :)

      Usuń
  8. Ciekawe funkcje. Mhmm, pomyślę sobie nad przewodnikiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyśl, pomyśl, a jak się namyślisz to zapraszam :)

      Usuń
  9. Ja będę się starać o funkcję Nadworny malarz lub Organizator zabaw
    Chciałabym mieć 1 z tych funkcji ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokaż swoje prace i się podpisz, a możliwe, że dostaniesz taką funkcje :D

      Usuń
    2. Marzenie cb narysuje ! może xd

      Usuń
  10. Zgłaszam się na redaktora xd :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ty przecież jesteś redaktorem XD

      Usuń
    2. Mesmera ma rację. Fiszka ty już jesteś redaktorem ;)

      Usuń
    3. wiem xd ale dziękuję ;3

      Usuń
  11. Nie chwaląc się śmiem twierdzić, że byłbym dobrym Nadwornym Malarzem. ;3 Ale z natury jestem raczej leniwym człowiekiem, więc będę się starał o Mysz Zespołu (raczej solo), albo Stylistę. Także już wchodzę na Transformice, robię zdjęcia ciuchów, opisuję je i myślę przy okazji nad nazwą zespołu. Zwłaszcza, że te dwie funkcje mogą nieźle iść z sobą w parze.
    ~Filikub

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To działaj. Fajnie by było mieć piosenkarza XD

      Usuń
  12. Chyba będę starała się o mysz zespołu albo Stylistkę. A więc już wysłałam na Stylistkę, teraz trzeba tylko pomyśleć nad zespołem xD

    OdpowiedzUsuń
  13. Mogłabym zostać grafikiem bo jestem dobra ;) Jak i mogłabym zostać Redaktorem bo gazetki umiem robić w wix :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Redaktor robi artykuły, a Fiszka jako redaktor naczelny zajmuje się tworzeniem gazetki.
      ~METEO

      Usuń
    2. Fiszka robi w tej gazetce artykuły także, więc nie widzę przeszkód.

      Usuń
    3. Hmm bo chodzi o to że ja też mogłabym robić te gazetki - jak sobie przypomne jak się nazywał arkusz w którym się je robi ;_;
      A będą jakieś wyniki tego czy jak?

      Usuń
    4. Hmm... wyniki? Raczej nie. Ja robie to bezinteresownie :) Jeśli rzeczywiście chcesz robić gazetkę, to pomyśl na jako temat, bo 2 takie same będą nudzić. Ewentualnie, napisz mi, że ty będziesz robić np. o modzie, żebym tego w swojej 2 raz nie dawała XD

      Usuń
    5. Właśnie Fiszko chciałam zrobić ,, Modnego Marzyciela " xD

      Usuń
  14. ja spróbuje na rangę przewodnik
    Dddaanniiel
    (ja tez u babci z telefonu :P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Funkcję XD. Przeprowadź 3 wycieczki i prześlij mi zdjęcia na pocztę z tego posta :), a wtedy dostaniesz te funkcję.

      Usuń
  15. To ja poproszę o tego Nadwornego Malarza *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyślij swoją pracę związaną z tfm na pocztę wymienioną w poście.
      Ale przygotuj się na to, że to funkcja ma swoje obowiązki. Polecała bym ci wchodzić na zakładke Art z zamówień :)

      Usuń
  16. Otwieram rekrutacje do klubu "Marzyciele-Fani Sportu" Przed dojściem zadam każdemu 3 pytania o sporcie.W klubi będziemy mieć spotkania i będziemy rozmawiać
    o polskim sporcie.Żeby dołończyć do klubu musisz odpowiedzieć na 2 z 3 pytan poprawnie. Jeżeli chcesz dołończyć pisz do mnie:
    Mail: polishmice@onet.pl
    Skype: polishmice.transformice
    Tfm:Polishmice.
    PS: Do klubu będzie przyjęte 6 myszek !

    OdpowiedzUsuń
  17. Będę się starać o rangę przewodnik ;) Mogę podać dużo ciekawych map ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Hmmm...
    Chyba założę zespół ,,Cztery Łapki" (Nazwa jest juz zarezerwowana DLA MNIE)
    Mam pomysł już, ale nie mam pojęcia na 100%
    Mam nadzieję, że mi się uda.

    Może uda mi się zostać Psychologiem :)
    ~Victorynka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak przedstawisz pomysł i resztę to pisz do mnie :)

      Usuń
  20. Ja bym się zgłosiła a tego Nadwornego Malarza :D Mam dużo rysunków myszek moich koleżanek ich myszki rysowałam więc bardzo bym prosiła /pozdrawiam Inousia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc napisz na: szamanplemiennyznajoma@gmail.com

      I wyślij przykład prac

      Usuń
    2. Nie ma sprawy :) Tylko będę miała lekkie opóznienie ... więc wiesz ;) Inousia ;)


      Usuń
  21. Aww ;3 Wiem co to ''xxxxx'' szkoda, że się na to nie załapię ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Mogłabym na psychologa? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. A ten anonim na górze to ja Ozdobiona

    OdpowiedzUsuń
  24. Można zmienić funkcję jak nam się ,,odwidzi", albo np. odkryjemy talent do rysowania? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że można. Tylko zgłoś to, że odchodzisz od tego... dużo osób nie zgłosiło i mam przez to bałagan D:

      Usuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc prześlij mi próbki swoich prac na mail
      Także zwiedzanie map i opis.

      Wiem, że zaglądasz, więc masz szansę zebrać obie funkcje.... tak zastanawiam się tylko po co ci aż tyle funkcji xD

      Usuń
  26. Ja bym chciała "Przewodnika" :3 Chociaż jeszcze nawet nie mam rangi "Skarbnik" ;c

    OdpowiedzUsuń
  27. Czy mogę mieć funkcje Psycholog?
    ~Nevtre

    OdpowiedzUsuń
  28. Chciałabym coś robić w plemieniu - udzielać się i mieć funkcje
    Chciałbym być psychologiem albo kim innym ale jak udowodnić że się pomagało ??
    AmiKami182

    OdpowiedzUsuń