18 lipca 2013

Niesamowite miejsce - mapki

Przysłali mi naprawdę ciekawe mapki, ciężko było wybrać zwycięzce, bo pomysły były ciekawe. Wybraliśmy (kilka osób) mapkę, która była najciekawsza, miała najlepsze wykonanie i była estetycznie zrobiona :).
Oto uczestnicy:
Na mapie Wikimiki widać wodospad (dla mnie to wodospad), stwierdzam, że wodospad sam w sobie jest niesamowity. Słońce, które rozświetla spadające krople wody.
Polishmice trochę przesadził z dodatkami jak dla mnie, z niesamowitego miejsca, zrobiło się trochę naćpane. Mniej dodatków, więcej klimatu i mapa była by piękna :).

Skajka przedstawiła miasto nocą. Ten kto mieszka w mieście wie jaki to potrafi być niesamowity widok. Kiedy światła z latarni, domów i reklam oświetlają świat. Najlepiej patrzeć z góry, wtedy widok najlepszy :).

Dla Lunikopl niesamowitym miejscem jest duża zjeżdżalnia, gdzie się szybko zjeżdża i wpada do tunelu (norka). Dosyć szybko zjechałam, łapiąc ser po drodze. Szkoda, że taka krótka przyjemność.
Aniuschan zrobiła dosyć ciekawą mapę. Jest to miejsce ciekawe, gdzie można się bawić, a także spędzić jakąś romantyczną chwilę. Krajobraz letni :). Postanowiłam nie robić miejsc przy tak małej liczbie osób, ale ta mapa zajęła by 3 miejsce ;).

Fiszka zasłużyła na wyróżnienie. Bardzo ładnie przedstawiła to miejsce, wykonanie też jest super. Miałam problem z wyborem pierwszego miejsca. Bardzo podoba mi się ta mapa.

Zwycięzcą jest Filikub
Ta mapka zachwyciła mnie od pierwszego spojrzenia. Nie jest to dokładne miejsce, ale bardzo fajnie jest wykonane. Jak wchodzisz, czujesz, że to miejsce jest niesamowite :).


Dziękuję wszystkim za wzięcie udziału. Mapy są bardzo ciekawe :). Jesteście kreatywni i pełni pomysłów :D

11 komentarzy:

  1. Gratuluje Filikub. Wszystkie mapki były godne wyróżnienia :D Gratuluje Wszystkim Uczestnikom ;)
    Blondiandzi

    OdpowiedzUsuń
  2. Sory ale nie moge się powstrzymać: DRUGA !!! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fiszka, według mnie oboje powinniśmy dostać rangę. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesz się! Z wygranej zawsze jest jakaś satysfakcja ^.^ A mi nie zależy tylko na randze. Ja robię konkursy dla przyjemności i pasji. Nie rozumiem ludzi, którym tylko o to chodzi ;)

      Usuń
  4. Wiedziałam, że Kub wygra :D Serio XD Bo ja widziałam jego mapkę :3 Jest niesamowita c:

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie wszystkie mapki są śliczne. Cieszę się bardzo z dodatkowego wyróżnienia, które dużo dla mnie znaczy. Gratuluję zwycięzcy, mapka godna uwagi :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje w pelni sie zfadzam z jury

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje, brzydalu.

    Fiszka, talencior.

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja nie miałam pomysłu. Przepadła mi ranga, trudno :). Brawo Filikub :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuleście wróciłem z Miedzyzdroi, Porażka...

    OdpowiedzUsuń