1 lipca 2013

Podpowiedzi-Kon.log. logiczny obrazek-

Uwaga będą konkursy logiczne (aby dostać rangę musisz zrobić przynajmniej dwa z nich i resztę z lipcowych). Konkursy typu logicznego są dla każdego czytelnika bloga, jeśli nie należysz do marzycieli, ale chcesz wziąć w tym udział to jest dla ciebie szansa(bo osoba nie z plemienia również może wziąć w tym udział i zgarnąć nagrodę)!  Do zabawy zapraszamy marzycieli oraz innych czytelników bloga :)
Wszystkie konkursy typu "kon.log." należy przesłać do 22 lipca. Potem będą podane prawidłowe odpowiedzi na wszystko oraz wszyscy uczestnicy.
Oczywiście zwycięzcę lub zwycięzców czeka nagroda.
Co zrobić aby wygrać? Rozwiązywać logiczne konkursy. W poście będzie to zaznaczone jako "kon.log." Odpowiedzi przesyłajcie na szamanplemiennyznajoma@gmail.com
Kto da najwięcej prawidłowych rozwiązań lub zdobył najwięcej pkt wygrywa (pkt są za wysłanie odpowiedzi).
Uwaga! Jeśli mi prześlecie odpowiedź 5 dni po opublikowaniu danego konkursy, to napiszę czy jest zrobiony prawidłowo, jeśli dzień po to wskaże, gdzie jest błąd ;)


Zabawa polega na zaznaczeniu właściwych pól diagramu, za którym kryje się obrazek. Liczby u góry i z lewej strony diagramu mówią nam, które pola należy zaciemnić.
Każda liczba określa długość grupy zamalowanych pól w danym rzędzie lub kolumnie. Pomiędzy grupami zamalowanych pól musi być co najmniej jedno pole puste. Kolejność liczb mówi o kolejności grup zamalowanych pól.  Kolorujecie jednym kolorem (zmieniłam kolor liczb, żeby wam się nie pomyliły z cyframi). Liczby oznaczają ile macie zamalować kratek 2 (2 kratki), 6 (6 kratek) itp. Musi być przerwa, przynajmniej jedna kratka biała, pomiędzy tym.

Przykład:







To jest do rozwiązania:



Uwaga! Za dwa dni lub trochę więcej pojawią się podpowiedzi (czyli zamalowane kratki).
Miłego rozwiązywania ;)

Tak, tak, trudne, trudne....
 <- 0 są zaznaczone, dla przykładu pokazałam krzyżyki później dałam sama linie. Można też zaznaczać takie coś innym kolorem to od was zależne. Pamiętajcie, że to jest pomocnicze, ale jeśli macie problem z takim czymś warto zaznaczyć jakkolwiek.

Liczcie kratki. Jeden duży kwadrat ma 5x5 (kratek). A od góry na dół jest łącznie 30 kratek. Czyli tutaj liczby 16-30 można ze spokojem zaznaczyć (licz połowa i plus 1). Czyli jak na przykładzie liczysz od dołu 25 kratek, zaznaczasz czubek tego a później liczysz od góry 25 i zaznaczasz czubek ( na przykładzie to kółka). Pamiętajcie później aby uwzględnić 0 ;p
Jeśli pomogło zastosuj się, jeśli ci namieszało to lepiej rób, jak wcześniej robiłeś/aś.
Podpowiedź

32 komentarze:

  1. Nie rozumiem :'(
    Skajka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do zamalowania są kratki, tak jak w przykładzie ;)

      Usuń
  2. za trudny obrazek i nie rozumiem po co są te liczby...
    Konwallia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczby, to ilość ile masz zamalować kratki.

      Usuń
  3. Matko boska , nigdy tego nie rozwiąże ;-;

    ~`Zuziaxa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo będzie drugi rysunek z niektórymi zamalowanymi kratkami :)

      Usuń
  4. Ja rozumiem ale to i tak jest trudne (:

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja wspaniała zagadka jest głupia,bo jak to tłumaczyłaś trzeba zamalować tyle pól ile wskazuje liczba a 6 pól nie ma kochana... -.-
    zła-Shishapl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są pola i nie jest głupia, tylko cię po prostu przerasta :)

      Usuń
    2. I już się zaczęło! Świetnie ;___; Podszywają się pode mnie. xD Jaka ja popularna! o3o

      Usuń
    3. A! i jeszcze jedno. Ja nigdy, przenigdy nie używam tej minki "-.-" XD.

      Usuń
    4. Nie pasowało do ciebie stwierdzenie "kochana" -po tym domyślam się kto to może być.

      Pól- kratek to w tym przypadku synonimy.

      Ta zagadka nie jest głupia tylko trudna, a to wielka różnica.

      Więc powodzenia w rozwiązywaniu XD

      Usuń
  6. Wskazówka ode mnie:
    ---------nie musisz tego czytać-------------
    -Tam, gdzie są pola 0 tam kratki są puste, radzę wam to zaznaczyć, krzyżykiem czy innym kolorem

    -Przypatrzcie się dużym liczbom, np. 25 (kratek jest w poziomie 30) czyli to znaczy że w środku na pewno będzie zamalowane 20 kratek (czyli nie 5 na samym dole i nie 5 na samej górze kratek)

    -Jeśli ktoś nie rozumie podpowiedzi radzę dopytać się :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Pojebana zagadka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest pojebana, tylko za trudna na twój mały móżdżek. Więcej rozwiązuj zadań logicznych mniej głupich gier. Widać logika cię przerasta >:)

      Usuń
    2. Anonimie, a próbowałeś/aś to rozwiązać?
      Takiego typu zagadki są rozwiązywane.
      Podałam wskazówki jakby ktoś nie miał pomysłu.

      Usuń
  8. Mam juz troche zrobione ale na kartce . Moglabym kartke przeskanowac i Ci wyslac Znajoma?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, wskaże czy nie masz błędów, oczywiście jak wyślesz do jutrzejszej północy- bo zgodnie z tym co napisałam do jutrzejszego dnia ;)

      Usuń
  9. Nikt tego raczej nie zrobi, w pewnym momencie stwierdziłem że trzeba zgadywać co jest gdzie, może gdyby było symetryczne jak w przykładzie to byśmy dali rade i nie było takie WIELKIE. Radzę poczekać na podpowiedzi, bo się pewnie większość pomyli próbując dokończyć połowę rozwiązanej zagadki na siłę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trzeba nigdzie zgadywać, ale pomyśleć dokładniej jak zrobić.

      Tak wiem, że obrazek nie jest dopracowany dokładnie, ale to moja pierwsza tego typu zagadka.

      Jeśli ktoś tego typu nie rozwiązywał to Lekkoduch ma racje, tutaj łatwo się pomylić i można poczekać na podpowiedzi niż na siłę rozwiązywać to.

      Usuń
  10. A ja już miałam większość rozwiązane :/ Poczekam na podpowiedzi :I.

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Ja prawie rozwiazalam przed tym jak Znajoma poprawila ;p

      Usuń
  12. Jest mądra rozumiem ! :D Chociaż i tak to będę miała źle <33

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie chce mi się robić D: Jutro dokończe (bo mam trochę zrobione :3) i przyśle ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy będzie jakaś inna zagadka ? Czy koniecznie trzeba tą rozwiązać ? bo nie wiem czy iść do geniusza który jest w polsce ;o
    Konwallia (przepraszam jeśli treść ci się nie podoba,ale mi się nie podoba zagadka która mnie przerasta)

    OdpowiedzUsuń
  15. To jest za trudne na mój mały móżdżek ! -3-

    OdpowiedzUsuń
  16. ale po co ten lidzby nom :'(
    konmixksa

    OdpowiedzUsuń