20 lipca 2013

Urodziny Kailefa i Sloneczkoxd

Dnia 19.07.2013r. o godzinie 18:00 odbyły się urodziny Kailefa. Na imprezie dochodziło do 30 myszek.
Muzykę puszczali wszyscy dlatego było małe zamieszanie.
Impreza była fajna, zrobiło mi sie miło bo weszłem na Transformice, a Kailef sie mnie zapytał czy zrobie mu urodziny. Zgodziłem się od razu i poszlismy imprezować.
W czasie imprezy myszki były zafascynowane tym, że na transformice wszedł Smerferowaty.
Na imprezie było fajnie i wszyscy byli zadowoleni a szczególnie solenizant.
Pozdrawiam Polishmice 
Nasz Solenizant:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dnia 20.07.2013r. o godzinie 10:15 odbyły się urodziny Sloneczkoxd.
Solenizantka skończyła dzisiaj 15 lat. Na imprezę przybyło 16 myszek, które świetnie się bawiły.
Na urodzinowej imprezie myszki były zgodne i podobała im się muzyka puszczana przez skarbników.
~~DANCE ~~
Solenizantka była zadowolona z imprezy i już poprosiła oto żebym za rok zrobił jej taką samą :D
Pozdrowienia Polishmice
 Nasza solenizantka:

11 komentarzy:

  1. Urodziny były wspaniałe ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Smerf wchodził na tfm tylko był w innym plemieniu .
    PS: Spełnienia Marzeń ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. No urodziny były super, ale i tak nie przebiją urodzin Minicoin


    OdpowiedzUsuń
  4. Thx za wszystkie życzenia :D

    ~Kailef

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego !

    ps. co znaczy 'weszłem' :o

    OdpowiedzUsuń
  7. Spełnienia marzeń.

    Ps. I tak kiepsko opisane.

    OdpowiedzUsuń